hey peeps, ik ben eindelijk weer bezig met video-editen mbv premiere 6.5. Nu is dit allemaal tot zover geen probleem, want ik weet genoeg van de software af om te editen, en heb ook al heel wat filmpjes gemaakt. Maar nu ik weer zo begin te spelen (tijdje niet ge-edit ivm ontbreken van capture device) heb ik een raar probleem. De gerenderde video is ok. Maar als ik video in slowmotion zet (zeg een speed van 30%) en ik render het, dan is het gewoon klote beeld.
aangezien video en afbeeldingen meer zeggen dan duizen woorden: hier een voorbeeldje:
Screenshots:
100% snelheid en 30% snelheid. (vraag me niet wat die gast op zn kop heeft)

misschien is dit niet zo heel duidelijk, dus ik heb ook een klein stukje film online gezet (1mb). Eerst een stukje 100% en dan een stukje 30%. Het is heel duidelijk te zien dat het gewoon niet goed is.
http://people.zeelandnet.nl/barf/test.avi
Voor de duidelijkheid: het is dus NIET een slechte compressie. Dit stukje video is gewoon in 1 keer gerendered!
Dus. Doe ik iets verkeerd? Ik heb hier vroegah nooit problemen mee gehad, en aangezien zo'n beetje 90% van al mijn videos in slowmotion zijn, is het best raar
Ik heb in elk geval geen instellingen verkloot ofzo, en de search hier levert niks op...
aangezien video en afbeeldingen meer zeggen dan duizen woorden: hier een voorbeeldje:
Screenshots:
100% snelheid en 30% snelheid. (vraag me niet wat die gast op zn kop heeft)

misschien is dit niet zo heel duidelijk, dus ik heb ook een klein stukje film online gezet (1mb). Eerst een stukje 100% en dan een stukje 30%. Het is heel duidelijk te zien dat het gewoon niet goed is.
http://people.zeelandnet.nl/barf/test.avi
Voor de duidelijkheid: het is dus NIET een slechte compressie. Dit stukje video is gewoon in 1 keer gerendered!
Dus. Doe ik iets verkeerd? Ik heb hier vroegah nooit problemen mee gehad, en aangezien zo'n beetje 90% van al mijn videos in slowmotion zijn, is het best raar
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you