"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Yohan schreef op 03 mei 2003 @ 22:20:Moet ik ze zelf verwijderen of verdwijnen ze na een tijdje?
Heb je er zoveel dan

Blijven staan bij mijn weten
[ Voor 5% gewijzigd door SmartDoDo op 03-05-2003 22:23 ]
[ Voor 10% gewijzigd door m-m op 03-05-2003 22:23 ]
Of juist voor goed gedragm-m schreef op 03 May 2003 @ 22:23:
Ze blijven voor goed staan. Ook als 'bewijs' dat je al op slecht gedrag gewezen bent middels die pushmessage.
Ik er 2 maar die heb ik niet wegens slecht gedrag.m-m schreef op 03 mei 2003 @ 22:23:
Ze blijven voor goed staan. Ook als 'bewijs' dat je al op slecht gedrag gewezen bent middels die pushmessage. (Als daar sprake van is uiteraard) Voor zover ik weet is er niet eens een mogelijkheid om ze te wissen.

Beetje zinloos. Was niet voor slecht gedrag ofzo maar hij is allang niet meer van toepassing. Misschien iets voor in featurerequests dat die dingen na verloop van tijd (lees: een week na akkoord) automatisch verdwijnen.
40% ervan bevat een mop
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Beetje nutteloos is het dus niet. Als hij niet MEER van toepassing is, was hij dus ooit wel van toepassing en dus altijd handig om te kunnen terug kijken. Ze zijn ook niet bedoelt om te verwijderen dus verwijder functie zal niet komen (tenminste, had ik begrepen van de heren van ParseYohan schreef op 03 May 2003 @ 22:26:
Beetje zinloos. Was niet voor slecht gedrag ofzo maar hij is allang niet meer van toepassing. Misschien iets voor in featurerequests dat die dingen na verloop van tijd (lees: een week na akkoord) automatisch verdwijnen.
ik denk dat hij bedoelt dat ze niet in myReact worden weergegeven, maar dat je ze wel via http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/38558 zijn op te vragenWe Are Borg schreef op 03 mei 2003 @ 22:28:
[...]
Beetje nutteloos is het dus niet. Als hij niet MEER van toepassing is, was hij dus ooit wel van toepassing en dus altijd handig om te kunnen terug kijken. Ze zijn ook niet bedoelt om te verwijderen dus verwijder functie zal niet komen (tenminste, had ik begrepen van de heren van Parse)
btw:
Pushmessages
Durden - 29-04-2003 20:29
Over je koninginnedag-topic.
Die staat nu in HK, daar het een opsomtopic is en verder geen NSTM of SG-materiaal.
Groeten,
Robin / Durden.
Akkoord gegaan op: 29-04-2003 20:41
Blijft ie staan: best
Verwijderd: ook best
[ Voor 1% gewijzigd door Res-q op 03-05-2003 23:34 . Reden: toch nog een typo ]
en zo is het voorspeld!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Mja heb je wel een beetje gelijk in ja. Een linkje met "Je hebt ?? Pushmessages, klik hier om ze te bekijken" in MyReact zou misschien handiger zijn.Res-q schreef op 03 May 2003 @ 22:39:
Mja, ik heb er ook 1 (nee niet negatief) maar ik vind het best hoor dat ie er staat, ik erger me er niet aan, maar vind het wel raar dat ie blijft staan.
Blijft ie staan: best
Verwijders: ook best
ehm, dat zou ik niet handig vinden, dat is juist het mooie van myReact, een handig overzicht van de "recentste" gebeurtenissen enzo.m-m schreef op 03 May 2003 @ 22:42:
[...]
Mja heb je wel een beetje gelijk in ja. Een linkje met "Je hebt ?? Pushmessages, klik hier om ze te bekijken" in MyReact zou misschien handiger zijn.
wel mag die link erboven wmb aangepast worden
Je krijgt ze zowiezo een keer te zien. Ik zou anders zeggen maak een 'archief' aan. Dus ze komen in de eerste instantie waar ze nu staan, klik op een knop en ze komen in je archief waar je bij komt door op eerder genoemde link te klikken.Erkens schreef op 03 May 2003 @ 22:47:
[...]
ehm, dat zou ik niet handig vinden, dat is juist het mooie van myReact, een handig overzicht van de "recentste" gebeurtenissen enzo.
wel mag die link erboven wmb aangepast worden
ehm, dat "archief" is er want via http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/<id> kan je ze allemaal opvragenCyBeR schreef op 03 mei 2003 @ 22:55:
[...]
Je krijgt ze zowiezo een keer te zien. Ik zou anders zeggen maak een 'archief' aan. Dus ze komen in de eerste instantie waar ze nu staan, klik op een knop en ze komen in je archief waar je bij komt door op eerder genoemde link te klikken.
en ik wil nu eenmaal gewoon een overzicht hebben van de laatste zaken en daar horen die PM's ook bij, simpel.
Daarnaast lees ik die dingen pas nadat ik op akkoord klik
pas zodra ik tijd heb ervoor
Mooi, dat scheelt de zgn. gekke devmannetjes werkErkens schreef op 03 mei 2003 @ 22:59:
[...]
ehm, dat "archief" is er want via http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/<id> kan je ze allemaal opvragen
en ik wil nu eenmaal gewoon een overzicht hebben van de laatste zaken en daar horen die PM's ook bij, simpel.
Dit verdient een OWErkens schreef op 03 May 2003 @ 22:59:

een "hide" knop voor losse PM's bedoel je?CyBeR schreef op 03 mei 2003 @ 23:00:
[...]
Mooi, dat scheelt de zgn. gekke devmannetjes werkNu die link en de 'toon niet in myreact' knop nog
mja, daar kan ik me wel in vinden
maar ik denk dat dit topic dan eik in React Bugs en Featurerequests moet
edit:
waarom?
ik ben niets verplicht om te lezen of wat dan ook, het is echter mijn eigen verantwoordelijkheid, aangezien ik wel "akkoord" gegaan ben en het dus "gelezen" dien te hebben
[ Voor 33% gewijzigd door Erkens op 03-05-2003 23:05 ]
Mja gezien dat de 'archief' functie al bestaat komt het nu daar op neer jaErkens schreef op 03 mei 2003 @ 23:04:
[...]
een "hide" knop voor losse PM's bedoel je?
mja, daar kan ik me wel in vinden
maar ik denk dat dit topic dan eik in React Bugs en Featurerequests moet
Inderdaad mag ie denk ik naar React Bugs en Featurerequests. Daar is het voor toch?
Atm KUN je als user zijnde de rest niet eens zien.
🌞🍃
http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/UserID
Hebben users toch gewoon rechten voor? Maar 't staat idd niet in MyReact, daar staat een link om een pushmessage naar jezelf te versturen
[ Voor 5% gewijzigd door intoxicated op 03-05-2003 23:20 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
en zo is het voorspeld!
Lol. En dan een overzicht van Active Pushmessages erbijRes-q schreef op 03 mei 2003 @ 23:32:
Wat ook een id is: dat je bijvoorbeeld headlines ziet van pushmessages: zoals bij activetopics ofzo in myreact, dat je bijvoorbeeld een lijstje ziet met PM's (als je er meer hebt) , maar dat je dan bijvoorbeeld op de link klinkt en dat je dan de PM ziet, en dan zijn ze dus niet constant in beeld.
Die link kende ik niet.. (en idd, ik heb het hele topic niet goed doorgelezenintoxicated schreef op 03 mei 2003 @ 23:19:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/UserID
Hebben users toch gewoon rechten voor? Maar 't staat idd niet in MyReact, daar staat een link om een pushmessage naar jezelf te versturen

28 PMs.. ik ben blij dat er max 5 in myreact staan
🌞🍃
Dit topic is gesloten.