Pushmessages

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Moet ik ze zelf verwijderen of verdwijnen ze na een tijdje?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Volgens mij blijven ze gewoon staan :?

edit:

Ik kreeg een pushmsg op 24-12-2002 19:40 en staat er nog steeds.. :)

[ Voor 57% gewijzigd door Dennahz op 03-05-2003 22:22 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
mot weg :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zodra je op akkoord drukt ben je er van af en nee, ze verwijderen niet na een tijdje en niemand (behalve door in database te verwijderen) kan ze verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

SmartDoDo

Woeptiedoe

Yohan schreef op 03 mei 2003 @ 22:20:Moet ik ze zelf verwijderen of verdwijnen ze na een tijdje?
offtopic:
Heb je er zoveel dan :X

Blijven staan bij mijn weten :)

[ Voor 5% gewijzigd door SmartDoDo op 03-05-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ze blijven voor goed staan. Ook als 'bewijs' dat je al op slecht gedrag gewezen bent middels die pushmessage. (Als daar sprake van is uiteraard) Voor zover ik weet is er niet eens een mogelijkheid om ze te wissen.

[ Voor 10% gewijzigd door m-m op 03-05-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
nog noooooooooooooooooooooooooit gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

SmartDoDo

Woeptiedoe

m-m schreef op 03 May 2003 @ 22:23:
Ze blijven voor goed staan. Ook als 'bewijs' dat je al op slecht gedrag gewezen bent middels die pushmessage.
Of juist voor goed gedrag
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

m-m schreef op 03 mei 2003 @ 22:23:
Ze blijven voor goed staan. Ook als 'bewijs' dat je al op slecht gedrag gewezen bent middels die pushmessage. (Als daar sprake van is uiteraard) Voor zover ik weet is er niet eens een mogelijkheid om ze te wissen.
Ik er 2 maar die heb ik niet wegens slecht gedrag. :)
:? :{

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
:|

Beetje zinloos. Was niet voor slecht gedrag ofzo maar hij is allang niet meer van toepassing. Misschien iets voor in featurerequests dat die dingen na verloop van tijd (lees: een week na akkoord) automatisch verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

is toch handig dat ze blijven staan, iedere keer wordt in in myreact verwelkomt met die dingen.
40% ervan bevat een mop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Yohan schreef op 03 May 2003 @ 22:26:
:|

Beetje zinloos. Was niet voor slecht gedrag ofzo maar hij is allang niet meer van toepassing. Misschien iets voor in featurerequests dat die dingen na verloop van tijd (lees: een week na akkoord) automatisch verdwijnen.
Beetje nutteloos is het dus niet. Als hij niet MEER van toepassing is, was hij dus ooit wel van toepassing en dus altijd handig om te kunnen terug kijken. Ze zijn ook niet bedoelt om te verwijderen dus verwijder functie zal niet komen (tenminste, had ik begrepen van de heren van Parse :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15
Ik kreeg een keer een PM van F_J_K maar hij drukt per ongeluk drie keer op verzendknopje.. mogen er 2 weg van hem? (en het liefst allemaal :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We Are Borg schreef op 03 mei 2003 @ 22:28:
[...]

Beetje nutteloos is het dus niet. Als hij niet MEER van toepassing is, was hij dus ooit wel van toepassing en dus altijd handig om te kunnen terug kijken. Ze zijn ook niet bedoelt om te verwijderen dus verwijder functie zal niet komen (tenminste, had ik begrepen van de heren van Parse :) )
ik denk dat hij bedoelt dat ze niet in myReact worden weergegeven, maar dat je ze wel via http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/38558 zijn op te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
't Maakt me niet uit dat ze ergens opgeslagen blijven hoor, dat zal best nuttig zijn voor evt. ban's e.d. Maar beetje irritant idd dat ze in Myreact blijven staan.

btw:
Pushmessages
Durden - 29-04-2003 20:29

Over je koninginnedag-topic.
Die staat nu in HK, daar het een opsomtopic is en verder geen NSTM of SG-materiaal.

Groeten,
Robin / Durden.

Akkoord gegaan op: 29-04-2003 20:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-09 13:55

Res-q

Redder in nood?

Mja, ik heb er ook 1 (nee niet negatief :Y) ) maar ik vind het best hoor dat ie er staat, ik erger me er niet aan, maar vind het wel raar dat ie blijft staan.

Blijft ie staan: best
Verwijderd: ook best

[ Voor 1% gewijzigd door Res-q op 03-05-2003 23:34 . Reden: toch nog een typo ]

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik vind het ook een beetje overbodig om ze in myreact te laten staan. Een link naar de pushmessages vanuit myreact lijkt me veel minder druk. Zeker als je er een heleboel hebt, of een van lollige mods met vieze plaatjes er in (hoi zomertje ;))

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb hier ook nog 1 staan, maar die gaat ook nooit weg :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Res-q schreef op 03 May 2003 @ 22:39:
Mja, ik heb er ook 1 (nee niet negatief :Y) ) maar ik vind het best hoor dat ie er staat, ik erger me er niet aan, maar vind het wel raar dat ie blijft staan.

Blijft ie staan: best
Verwijders: ook best
Mja heb je wel een beetje gelijk in ja. Een linkje met "Je hebt ?? Pushmessages, klik hier om ze te bekijken" in MyReact zou misschien handiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
vieze plaatjes??? waar ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

m-m schreef op 03 May 2003 @ 22:42:
[...]

Mja heb je wel een beetje gelijk in ja. Een linkje met "Je hebt ?? Pushmessages, klik hier om ze te bekijken" in MyReact zou misschien handiger zijn.
ehm, dat zou ik niet handig vinden, dat is juist het mooie van myReact, een handig overzicht van de "recentste" gebeurtenissen enzo.
wel mag die link erboven wmb aangepast worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Erkens schreef op 03 May 2003 @ 22:47:
[...]

ehm, dat zou ik niet handig vinden, dat is juist het mooie van myReact, een handig overzicht van de "recentste" gebeurtenissen enzo.
wel mag die link erboven wmb aangepast worden :+
Je krijgt ze zowiezo een keer te zien. Ik zou anders zeggen maak een 'archief' aan. Dus ze komen in de eerste instantie waar ze nu staan, klik op een knop en ze komen in je archief waar je bij komt door op eerder genoemde link te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
^^^^^^

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

CyBeR schreef op 03 mei 2003 @ 22:55:
[...]

Je krijgt ze zowiezo een keer te zien. Ik zou anders zeggen maak een 'archief' aan. Dus ze komen in de eerste instantie waar ze nu staan, klik op een knop en ze komen in je archief waar je bij komt door op eerder genoemde link te klikken.
ehm, dat "archief" is er want via http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/<id> kan je ze allemaal opvragen ;)
en ik wil nu eenmaal gewoon een overzicht hebben van de laatste zaken en daar horen die PM's ook bij, simpel.
Daarnaast lees ik die dingen pas nadat ik op akkoord klik :+
pas zodra ik tijd heb ervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Erkens schreef op 03 mei 2003 @ 22:59:
[...]

ehm, dat "archief" is er want via http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/<id> kan je ze allemaal opvragen ;)
en ik wil nu eenmaal gewoon een overzicht hebben van de laatste zaken en daar horen die PM's ook bij, simpel.
Mooi, dat scheelt de zgn. gekke devmannetjes werk :) Nu die link en de 'toon niet in myreact' knop nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Erkens schreef op 03 May 2003 @ 22:59:

Dit verdient een OW :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

CyBeR schreef op 03 mei 2003 @ 23:00:
[...]

Mooi, dat scheelt de zgn. gekke devmannetjes werk :) Nu die link en de 'toon niet in myreact' knop nog ;)
een "hide" knop voor losse PM's bedoel je?
mja, daar kan ik me wel in vinden :P
maar ik denk dat dit topic dan eik in React Bugs en Featurerequests moet :?

edit:
Yohan schreef op 03 mei 2003 @ 23:03:
[...]

Dit verdient een OW :X :P
waarom?
ik ben niets verplicht om te lezen of wat dan ook, het is echter mijn eigen verantwoordelijkheid, aangezien ik wel "akkoord" gegaan ben en het dus "gelezen" dien te hebben ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Erkens op 03-05-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Erkens schreef op 03 mei 2003 @ 23:04:
[...]

een "hide" knop voor losse PM's bedoel je?
mja, daar kan ik me wel in vinden :P
maar ik denk dat dit topic dan eik in React Bugs en Featurerequests moet :?
Mja gezien dat de 'archief' functie al bestaat komt het nu daar op neer ja ;)

Inderdaad mag ie denk ik naar React Bugs en Featurerequests. Daar is het voor toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Sowieso worden alleen de laatste 5 PMs geshowed. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je een ontzettende lange lijst krijgt van allemaal PMs. :)
Atm KUN je als user zijnde de rest niet eens zien. :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

DataBeest schreef op 03 May 2003 @ 23:14:
Atm KUN je als user zijnde de rest niet eens zien. :(
http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/UserID

Hebben users toch gewoon rechten voor? Maar 't staat idd niet in MyReact, daar staat een link om een pushmessage naar jezelf te versturen :?

[ Voor 5% gewijzigd door intoxicated op 03-05-2003 23:20 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-09 13:55

Res-q

Redder in nood?

Wat ook een id is: dat je bijvoorbeeld headlines ziet van pushmessages: zoals bij activetopics ofzo in myreact, dat je bijvoorbeeld een lijstje ziet met PM's (als je er meer hebt ;) ) , maar dat je dan bijvoorbeeld op de link klinkt en dat je dan de PM ziet, en dan zijn ze dus niet constant in beeld.

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Res-q schreef op 03 mei 2003 @ 23:32:
Wat ook een id is: dat je bijvoorbeeld headlines ziet van pushmessages: zoals bij activetopics ofzo in myreact, dat je bijvoorbeeld een lijstje ziet met PM's (als je er meer hebt ;) ) , maar dat je dan bijvoorbeeld op de link klinkt en dat je dan de PM ziet, en dan zijn ze dus niet constant in beeld.
Lol. En dan een overzicht van Active Pushmessages erbij :+ En dan moeten er mod's komen die er slotjes op kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
intoxicated schreef op 03 mei 2003 @ 23:19:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/UserID

Hebben users toch gewoon rechten voor? Maar 't staat idd niet in MyReact, daar staat een link om een pushmessage naar jezelf te versturen :?
Die link kende ik niet.. (en idd, ik heb het hele topic niet goed doorgelezen :X)
28 PMs.. ik ben blij dat er max 5 in myreact staan :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 06:12

Jaymz

Keep on moving !

Ik denk dat het na deze semislowchat beter is een aparte thread te openen @ BUG, iig om de topicstart wat duidelijker te maken voor de heren devvers ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.