Ik heb windows xp een tijdje geleden opnieuw geïnstaleerd, alles ging goed alleen wordt er nu telkens voordat ie bij dat laadbalkje is gevraagd welke versie ik wil opstarten. Windows XP home edition of Windows XP home edition
exact hetzelfde dus, als ik de bovenste kies start ie gwoon op maar als ik de onderste kies doet ie net of ie ongeveer op de helft van de instalatie was en vraagt ie om de cd. Ik heb em al een keertje "afgeïnstaleerd" daarna maar dat hielp ook al niet
Start > Instellingen > Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Opstart en herstelinstellingen > Instellingen > Vinkje weghalen bij "Lijst met besturingssystemen weergeven".
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
tja, beetje uitproberen. zal ff de mijne als voorbeeld geven, deze werkt goed.
ik draai op het moment alleen xp pro engels, die staat op de c: (dus eerste en active partitie:
dus als je ook gewoon 1 os op de eerste partitie hebt: backup je oude eens, en zet deze er voor in de plaats. vervang dan wel ff 'professional' voor home'.
DA'S WEL OP EIGEN RISICO, ik garandeer niets, als je het niet aandurft moet je het niet doen.
ik draai op het moment alleen xp pro engels, die staat op de c: (dus eerste en active partitie:
code:
1
2
3
4
5
| [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect |
dus als je ook gewoon 1 os op de eerste partitie hebt: backup je oude eens, en zet deze er voor in de plaats. vervang dan wel ff 'professional' voor home'.
DA'S WEL OP EIGEN RISICO, ik garandeer niets, als je het niet aandurft moet je het niet doen.
damn, wist ik niet. doe het altijd met de hand. weer wat geleerdYohan schreef op 03 May 2003 @ 22:22:
Start > Instellingen > Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Opstart en herstelinstellingen > Instellingen > Vinkje weghalen bij "Lijst met besturingssystemen weergeven".
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 22:24 ]
Neem gewoon mijn oplossing
Zonder risico!
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik denk maar niet dat ik dat gaa doen want de pc wordt door vrij veel mensen gebruikt maar ik zie het nog wel
toch nog bedankt voor de moeite
Verwijderd
idd, ik wist gewoon niet dat het ook met vinkjes kon. manier van yohan is veel makkelijker.Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 22:26:
Ik denk maar niet dat ik dat gaa doen want de pc wordt door vrij veel mensen gebruikt maar ik zie het nog wel
De die-hard-tweaker manier is toch die van jou hoor gunhead
Effect is alleen etzelfde.
Pagina: 1