Toon posts:

kazaa-preview- du meter geeft 1,4MB aan!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik preview met kazaa, dan hoor ik nog steeds mijn pc ratelen(redlijk oude bak...) en geeft mijn du-meter aan dat ik met 1,4 mb aan het downloaden ben. Zelfs als ik de netwerkstekker eruit trek. Heb het vermoeden dat hij een tijdelijk bestand aan het opmaken is, maar geen id waar.
Wie weet hoe dit zit??

thnx

Verwijderd

kazaa maakt gebruik van je interne loop-back > 127.0.0.1

als je DAP gebruikt en dan op previeuw druk opend ie dap om dat bestand te downloaden...

Verwijderd

idd, dat had ik laatst ook gebruikt en voordat je die tool had om je 1000 punten te geven had ik een php script geschreven die dat ff om de 10 minuten deed om me level hoog te houden :D

Verwijderd

Ga maar is met bv. download accelerator een bestand downloaden dat je aan het previewen bent.. dan ga je downloaden van 127.0.01 .. je interne loopback adres dus :)

Verwijderd

ja :D:D k had ook ineens n enorme verbindings rate, echt wel kickass maar hij meette dus gewoon de netwerkspeed erbij :D

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar een beetje matig dat mn c-schijf vol raakt op deze manier.....

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 07:56:
idd, dat had ik laatst ook gebruikt en voordat je die tool had om je 1000 punten te geven had ik een php script geschreven die dat ff om de 10 minuten deed om me level hoog te houden :D
Dat script kan je gewoon downloaden. Sterker nog, een simpele patch en je hebt 1000 punten. Beetje lame.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1