Ja kan toch misschien iemand anders gaan registreren ?
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
je kan toch ook niet dubbel inloggen op de FP?grimson schreef op 03 May 2003 @ 22:03:
Ja kan toch misschien iemand anders gaan registreren ?
dan moet dat formuliertje ook niet komen denk ik
heb em ook in devtrack gedouwd
Je kan niet dubbel inloggen omdat dan je oude login overschreven wordt (of via de cookies of via sessions gok ik). Volgens mij kan dat registratieding er prima blijven staan, je kan tenslotte toch iemand anders aan willen melden? En dan is het alleen maar handig.
Als je dat al een bug wil noemen
.
Professioneel Hyves-weigeraar
het is toch ook een bug aangezien ik al geregged ben?
Je kunt hem altijd op de Devtrack posten of hopen dat hier een Devver langs komt. Maar ik ben het wel met Wouter en ramH eens. Het is hooguit handig!
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
hij staat al in de devtrackprog-konijn schreef op 03 May 2003 @ 23:33:
[...]
Je kunt hem altijd op de Devtrack posten of hopen dat hier een Devver langs komt. Maar ik ben het wel met Wouter en ramH eens. Het is hooguit handig!
we zullen zien
Je kiest er zelf voor om naar de registratiepagina te gaan terwijl je al geregistreerd bent. Oftewel, je creeërt je eigen probleem (voor zover je dit een probleem kunt noemen).
Pagina: 1