Toon posts:

[Diablo2]cd rom drive error *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik stak onlangs mijn Lord of Destruction expansiondisk van Diablo II in mijn CD Rom drive en loadde het spel en toen kreeg volgende bericht: "CD ROM DRIVE ERROR: verify if the diablo expansion disk is in de cd-drive"? Ik heb ergens een bericht er over laten vallen (= een ballonetje opgelaten) dat ik maar een cd-rom heb .Sommige gaan zoeken achter een dual cd-rom drive en dat hij gaat zoeken naar de vorige die hij zoekt.

1)Waar kan ik dat zien en aanpassen?

2) Wat is er fout ermee aangezien ik maar een cd-rom drive heb?

3) kan het aan de versie van het spel liggen (nu 1.09B of D pas gedownload)

ik heb al een berichtje naar Blizzard gestuurd dus ik wacht af maar ik vraag toch maar eerst voor tweede advies

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:36

grimson

domeingrommer

Modbreak:
Dit is illegaal!

[ Voor 70% gewijzigd door White Dust op 03-05-2003 21:56 ]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 22:23:
[...]

thx maar dat lost mijn probleem niet op :)
Jij zet het in het verkeerde deel én je titel was dus niet helemaal goed, dus die opmerking vind ik niet echt nodig :)

Ik zou de cd eens proberen te mounten met Daemon Tools (even zoeken) en kijken of vanaf de hardeschijf installeren wel lukt.
Anders eens de CD bij iemand anders uitproberen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
* Sorry voor mijn grapje van hierboven
*ik wel; Heb je soms niet mijn sig niet gelezen.
*door mijn autisme reageer ik snel op zulke berichtgeving
*dus ge moet het persoonlijk niet op u nemen :
* het was maar om te zeggen dat ik graag een antwoord kreeg
* het is vriendelijk om mijn topic van titel te wijzigen maar
*ik zat echt met mijn gedachten ergens anders toen ik dit bericht schreef
*daarom dus die ingekropen fout

ik ben een N00B (newbie) bij dit soort dingen. Waar dient het voor? Wat doet het? Het is wel de officiele disk van LOD (ik heb hem zelf gekocht). En ik heb hier ergens gelezen dat deamontools een extra drive simuleert. Ik heb echt niet meer problemen nodig hoor. Ik geloof dat er ergens in my systeem een switch zit die software matige is geactiveerd waardoor hij denkt dat ik met 2 cd werk. En met andere cd-roms (games) doet hij niks die draaien normaal... en de disc is pas ontstoft; het blinkt als nooit te voren

Domme Belg in nood :)

[ Voor 191% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 16:09 . Reden: excuus voor bericht ]

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
welke versie heb je nou precies? en wat voor cd drive is het?
1.09d hoort een probleem met sommige pioneer dvd drives op te lossen maar zorgde er bij mij voor dat andere drives juist niet meer lekker werkten.
misschien opnieuw installeren en patchen tot versie 1.09c of iets van een loader of no-cd crack (je heb de originele versie) downloaden.

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
I-DE drive 56 x speed AKH;het is Geen dvd drive. Ooit voor de fun een DVD geprobeerd van de Vlaamse gemeenschap over het Vlaamse parlement maar hij pakte niet en sinds dan is het aan de 'knikker' :);
misschien is mijn proefje van daarboven niet de link hiermee. iemand heeft mij verteld dat er een groot verschil is tussen DVD rom spelers en CDROM spelers

Procedure nu toe:

1) installatie Diablo II
2) installatie LOD Diablo II

geen error

3) Installatie patches 1.09C of 1.09B

error

Irriterend probleem en wilt graag een antwoord

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 16:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het "omhoog gooien" maar er is een newsflash :

de mensen van Blizzard hebben mij geholpen... iemand met dezelfde problemen zie hun pagina onder support

http://www.blizzard.com/support/?id=adt0287p
doe precies wat ze hier vragen van stap 1 tot stap 13
haal ook de laatste patch af
Ik vraag mij af wat het gedaan heeft.
mystery is opgelost maar hoe is mij een raadsel!!
Pagina: 1