MSI 845PE Max3 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-08 12:01
Ik heb een probleem met mijn moederbord. Ik heb alles aangesloten zoals in de handleiding staat. Maar nu druk ik de aan knop in. En er gebeurt niks.

Ik heb verschillende voedingen geprobeert. Deze werkten wel op andere moederborden, maar dus niet op de msi. Ik denk dat het een beveiliging van het moederbord is die ik dus eerst moet uitzetten. Maar ik kan in de handleiding niks vinden. In de handleiding staat wel dat er 3 aansluitingen voor stroom moeten zitten. CONN1, CONN2 en JPW1. CONN2 is voor de componenten op het mobo en JPW1 voor de cpu. Maar op mijn moederbord is geen CONN2 aanwezig. Kan het daar ook aanliggen of is de CONN2 optioneel?

Ik heb om precies te zijn de: 845PE Max3 (Pure Version) Dus geen raid of serial ata of iets dergelijks.

LinkedIn - Collega worden?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit graag lezen eer je een topic opent
Lees de Hangen en opstartproblemen troubleshooter waar de Technische PMG FAQ naar verwijst; deze staat boordevol handige tips. Doe er je voordeel mee.
Als je alles in de troubleshooter geprobeerd hebt en je er nog niet uitkomt, open dan een tipoc hier met je bevindingen :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.