Toon posts:

Opengl probleem *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mannen,
Ik heb op me pc microsoft windows 98 en xp professional staan.

Op 98 versie kan ik csen op opengl.(juiste drivers)

Op xp download ik de juiste drivers van www.nvidia.com(juiste drivers ook)

Dus reboot pc klik rechts eigenschappen dan instellingen en dan Geavanceerd maar ik zie me videokaart daar niet staan .

Ik start cs op ga binnen op server en die zegt your videokaart suported not opengl.
format:c al gedaan.

Weet iemand de oplossing
thx,leamon:(

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Heb je een ATI videokaart? Dan heb je een patch nodig voor cs heb ik eens gelezen.
even google dus :P

Edit:
http://www.pregaming.com/download.php?dlid=7&gameid=8
Die dacht ik

Edit2:
hoo je hebt nvidia drivers, dus geen Ati. Sorry volgende keer beter lezen. Naja misschien dat andere mensen hier nog wat aan hebben :P

[ Voor 59% gewijzigd door Ste7en op 03-05-2003 20:42 ]

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
Ste7en schreef op 03 May 2003 @ 20:40:
Heb je een ATI videokaart? Dan heb je een patch nodig voor cs heb ik eens gelezen.
even google dus :P

Edit:
http://www.pregaming.com/download.php?dlid=7&gameid=8
Die dacht ik
dan zou ie zn drivers niet bij nvidia zoeken ;)

Verwijderd

volgens mij is je toetsenbord ook stuk want je caps hing..

:P

Verwijderd

Zet je CapsLock uit :+ Zie @ Software Algemeen - Policy

Welkom @ GoT. Het is handig voor ons om bij te vermelden wat voor videokaart je hebt + overige specs. :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:28
lord-evil schreef op 03 mei 2003 @ 20:42:
[...]

dan zou ie zn drivers niet bij nvidia zoeken ;)
wat heeft ie dan wel.. .

TS, specs? :/

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Probeer eerst eens de drivers van de fabrikant van je videokaart (desnoods eerst van de bijgeleverde CD) en als die werken kan je altijd nog upgraden naar gelekte of andere nVidia drivers!

Ik (GF4 4200) heb zelf ook problemen met de laatste nVidia drivers dus dan blijf je gewoon bij laatste versie die voor jou goed werkt!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Dus reboot pc klik rechts eigenschappen dan instellingen en dan Geavanceerd maar ik zie me videokaart daar niet staan .
Oftewel, je videokaart werkt dus niet onder Windows XP?? Lijkt me dan ook overbodig om alleen OpenGL-drivers te downloaden van Nvidia.

Start je XP op in Safe Mode, ga dan naar Device Manager en knikker alle videokaarten en andere dubbele apparaten eruit. Start dan de PC opnieuw op; zorg er wel voor dat je zowel drivers van je mobo als van je videokaart bij de hand hebt (dus van Nvidia even de nieuwe Detonators pakken).
Pagina: 1