Weet iemand een programma wat direct mijn cam opneemt, dus of hij nu op het beeld staat of niet. Ik heb screencapture programma's als camtasia gebruikt. Maar ik niet het screencapturen maar direct de webcam opnemen. Bij mijn webcam zit wel een programma daarvoor, maar ik wil graag kunnen cammen met iemand en tegelijk mijn cam opnemen. Dit kan met mijn software niet. Weet iemand hier een programma voor??
moeilijk denk ik want windows zegt vaak is al in gebruik! Misschien niet als je met iemand "webcamt" die hetzelfde prog heeft en het prog functie heeft te "webcammen" met elkaar en foto's van die webcam te nemen of video's maken. Dus gebruikt hij het maar een keer dus ook geen stomme fout van "is al in gebruik"! Maar sorry weet het niet!
Verwijderd
Je zou een programma kunnen nemen zoals HyperSnap DX (dit is alleen voor "static images" er is ook een andere versie voor video, maar ik weet ff niet hoe die heet).
edit:
Eigen idee onderzocht, helaas niks van waar
Eigen idee onderzocht, helaas niks van waar
[ Voor 107% gewijzigd door dominic op 04-05-2003 06:55 ]
Verwijderd
Kweenie wat je onderzocht hebt, maar HyperCam zou toch wel enigszins kunnen doen wat de TS bedoelt...
Sorry, dacht een oplossing te bieden met andere proggies maar was helaas niks van waar..Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 06:54:
[...]
Kweenie wat je onderzocht hebt, maar HyperCam zou toch wel enigszins kunnen doen wat de TS bedoelt...
Pagina: 1