Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] 80 mm fans met leds

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk is het zo ver met mijn inkoop actie:

Op laupro staan de fans met 4 kleure leds en met blauwe leds. De actie loopt nog 11 dagen, dus iedereen heeft nog de kans op deel te nemen. Er zijn inmiddels 47 bestellingen voor de fans binnen. Bij deze fans met leds wordt bevestegings materiaal geleverd en ze worden aangeboden voor 3,90 euro per stuk. De leds hebben geen merknaam, vandaar de goedkope prijzen.

Voor meer informatie: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=252
Hierbij staan ook plaatjes.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 19:57:
Eindelijk is het zo ver met mijn inkoop actie:

Op laupro staan de fans met 4 kleure leds en met blauwe leds. De actie loopt nog 11 dagen, dus iedereen heeft nog de kans op deel te nemen. Er zijn inmiddels 47 bestellingen voor de fans binnen. Bij deze fans met leds wordt bevestegings materiaal geleverd en ze worden aangeboden voor 3,90 euro per stuk. De leds hebben geen merknaam, vandaar de goedkope prijzen.

Voor meer informatie: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=252
Hierbij staan ook plaatjes.
:z mag niet meer he

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
ow, lol. Heb meerder van die IA''s gezien dus ik dacht laat ik ook maar zo vriendelijk zijn om fans even hier aan te bieden.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 20:05:
ow, lol. Heb meerder van die IA''s gezien dus ik dacht laat ik ook maar zo vriendelijk zijn om fans even hier aan te bieden.
je moet toch eerst toestemming vragen lees faq en med.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 20:05:
FAQ's lezen kerel! Dat moet jij duidelijk eens doen! Je DOC topic is ondertussen dicht om diezelfde reden.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46
Dicht, reden is duidelijk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.