Toon posts:

Het Grote "Midnight Club II" Topic Deel 1

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik heb nou zoveel over het spel gelezen, dat ik het hoog tijd vond om er een groot topic over te openen.

Heb de website " www.midnightclub2.com " helemaal doorgenomen en het fascineerde me meteen moet ik zeggen.
Binnenkort kunnen we allemaal op onze eigen pc illegaal gaan straat racen!!
Ik d8 persoonlijk dta hij al uit was maar na het nog even gechcekt te hebben komt ie dus pas uit op 24 juni... :( dat is dus nog even w8ten maar op de site staat nog aardig wat informatie en dingetjes waar ik erg opgewonden over raakte...

De muziek is erg gaaf vind ik zelf. Je hebt de mogelijkheden om door 3 best realistische steden te racen:

1. Los Angeles
2. Parijs
3. Tokyo

Wat mij op viel is dat ze heel veel dingen uit de echt steden geplukt hebben het er allemaal zo realistisch uit te laten zien. (Wist niet dta er een weg onder de ijfeltoren was maar goed...) Zo behoren bij iedere stad de characters tegen wie er wedstrijden gehouden moeten worden. Er zijn ook bepaalde auto's in het spel waarvan ik niet zeker ben of dat de enige zijn of dat er nog heel wat meer auto's zijn. Je hebt ook nog de beschikking over een motor.

Van wat ik tot nu toe gezien heb van de filmpjes en de screenshots lijkt het er veel op dat we te maken hebben met de Grand Theft Auto engine. De checkpoints zijn bijvoorbeeld de zelfde blauwe opvlammende ronde circels op het wegdek.

Tot nu toe heeft dit spel voor mij grote verwachtingen en zodra ik meer gadgets heb zal ik dit uiteraard posten.
Hier een paar screenshots.
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/midnightclub2/ss/tokyo4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/midnightclub2/ss/paris7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/midnightclub2/ss/ss7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

Misschien leuk om te vermelden dat hij op PC en Xbox uitkomt en voor de PS2 al uit is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Wow dat ziet er strak uit ... ik had hem vandaag in de winkel zien liggen ( PS2 versie ) maar hij komt dus ook op de pc uit ?? Beter :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, sorry dat hadik idd wel ff kunnen vermelden. Ik dacht eerst dus dat ie al uit was maar dta bleek niet zo te zijn. Toen hoorde ik iemand over 4 juni, maar dat bleek de xbox versie te zijn en 24 juni komt ie dus eindelijk op de pc uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Ik heb een Midnight Club II prijzenpakket gewonnen, ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wow, voor de ps2 of zo? Ja rockstar heeft volgens mij een goeie deal met sony dat alles als eerst op ps2 uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op de site staat trouwens iets vermeld over yakuza.... Hoe vaak hebben we dat al gehoord? was dat nou gta 2 of zo? en ook bij gta 3 of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 19:58:
op de site staat trouwens iets vermeld over yakuza.... Hoe vaak hebben we dat al gehoord? was dat nou gta 2 of zo? en ook bij gta 3 of zo?
Yakuza is de Japanse mafia, dus het zal ook wel niet de laatste keer zijn dat je er van hoort. Zat trouwens in deel 2 als één van de bendes.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat d8 ik idd al ja ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
http://home.planet.nl/~maas0561/index.htm

Na een weekje gamen heb ik een reviewtje gemaakt op bovenstaande link.

Ik vind het echt een te gekke game!!!

edit: mijn review is gebaseerd op de Ps2 versie uiteraard ;)

[ Voor 18% gewijzigd door MarcoM op 06-05-2003 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik MC2 op de PS2. Moet zeggen dat ik het een geweldige game vind. Het is idd een beetje GTA achtig alleen je kan niet uit de auto stappen ;). Krijg als het goed is vandaag mijn Ethernet Adapter binnen, kan ik vanavond nog ff online racen.

Owja wanneer je het racen zat ben kan je ook altijd ff de allcars code invullen, maak jezelf onverwoestbaar, oneindig veel nitro's en rust jezelf uit met rakketten en blaas lekker door de stad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op 06 May 2003 @ 22:27:
http://home.planet.nl/~maas0561/index.htm

Na een weekje gamen heb ik een reviewtje gemaakt op bovenstaande link.

Ik vind het echt een te gekke game!!!

edit: mijn review is gebaseerd op de Ps2 versie uiteraard ;)
Leuke review, maar ik zal als ik jou was de aanschaf datum van je ps2 maar even aanpassen, want als het klopt wat daar staat kon je deze review nog niet schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
oops foutje ja van die datum.

Ironic82, laat ff weten hoe dat is met die online adapter. Ben nogal benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik zit ook al met smart te w88en op deze game (XBOX versie)
ik zag een tijdje geleden een commercial op tv en ging n.a.v. even wat googlen, en moet zegge dat dit mij wel erg aantrekt.

weet iemand de releasedate voor XBOX? (die heb ik nog niet gezien nl, of is die net als PC versie op 24juni?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op 07 May 2003 @ 17:12:
oops foutje ja van die datum.

Ironic82, laat ff weten hoe dat is met die online adapter. Ben nogal benieuwd.
Wilde het gister proberen maar mijn netwerkkabel was te kort ;( Moet dus eerst ff vanmiddag een nieuwe kabel halen maar ik laat het gelijk weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PFffffffffffffffff, nou kabel gehaalt adapter aangeloten, opstarten en dan doettie het niet. Blijkt Midnight Club II geen USB Adapter te ondersteunen :| Zal dus eerst een originele adapter moeten bestellen uit America.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
kun je zolang de splitscreen multiplay doen. Is ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Nevermind, deze thead had niet gekicked moeten worden..

[ Voor 94% gewijzigd door cappie op 15-10-2003 02:49 ]

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de pc versie, best aardige game maar ik krijg mn gamepad niet aan de praat :( . Ik heb zo n thrustmaster met 2 pookies, weet iemand misschien waar t aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor al je Midnight Club II behoeftes kan je terecht in [rml][ PC] Rockstar Games -> Midnight Club 2[/rml] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.