Toon posts:

Dvd branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Klein vraagje hoe kan ik originele dvd's branden op een dvd-r wat voor programma heb ik daarvoor nodig.
Alvast bedankt

Verwijderd

als backup neem ik aan? anders is het nl. niet helemaal gewenst hier... :X

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Jij kan geen originele DVD uit je brander toveren hoor :?

Verwijderd

offtopic:
hey zmn, jij ook hier? :)

• sunturion
  • Laatst online: 11-09 00:34
heb je eigenlijk zelf al gezocht of de search gebruikt ??.
Met dvd's branden bedoel je waarschijnlijk kopieren.
en aangezien de huidige dvd te koop niet groter zijn dan 4,9 Gb zou je hem eerst moeten strippen en dan branden. Op deze site staan een tal van guides die beschrijven hoe dat in zijn werk gaat

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• supakeen
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 19:21:
offtopic:
hey zmn, jij ook hier? :)
Ja en al wat langer dan jij ook :p Hiervan ken ik iedereen enzo ;)

Maar ehm, ik neem aan dat je wil kopieren van een DVD :?

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

http://weethet.nl/dutch/video_dvd2one.php

voor de rest moet je maar eens ff Googlen

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Wil je echt veel weten over verschillende programma's probeer eens www.doom9.org of www.vcdhelp.com . Daar staat ongelooflijk veel info en guides.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wicky_C: welkom@GoT!

een vraag als deze is heel goed te beantwoorden mbv de FAQ's en de search lijkt me. Als ik bijv. binnen enkel SA zoek op 'DVD kopieren' kom ik tips als deze tegen: [rml][ DVD] Hoe werkende legale backup maken op DVD[/rml]
Loop zo dus de tips in de SA en OM FAQ ook even door. ALs je dan nog vragen hebt, horen we het wel, maar geef dan dus wel even aan wat je al hebt gedaan & gezien :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 19:16:
als backup neem ik aan? anders is het nl. niet helemaal gewenst hier... :X
Moraalri- .... laat ik het maar niet zeggen.

Het programma wat je zoekt is denk ik dvdxcopy. Je stopt je originele film in je dvd-rom, dvdxcopy kijkt er naar, bepaalt of het moet worden verdeeld over 2 recordables (i.v.m. dvd-9), maakt images op je harddisk en die kan je dan naar dvd branden. sim-pel :P je verliest zo geen kwaliteit want er wordt niet met je video of audio data geknutseld...

Mother, will they like this song?

Verwijderd

DVD2one schijnt het in een keer te doen en ook aardig snel omdat het de motionvectors van het orgineel gebruikt

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 09:02
Je zou dvdshrink (www.dvdshrink.org) kunnen proberen. Net zo goed als dvd2one, uitgebereider en gratis!!!

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Pagina: 1