Toon posts:

[W2k, SP3] an I/O error occured

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'avond

Wanneer ik self-install bestanden download en de desbetreffende bestanden vervolgens wil uitvoeren (dus ik heb bijvoorbeeld een demo gedownload en wil deze vervolgens installeren), dan krijg ik een:

"An I/O error occured while installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file."

Ik heb het met en zonder een download-manager geprobeerd, met verschillende OS'en (W2k & XP) en met een andere browser (Opera) maar deze melding blijft naar voren komen. Ik draai nu W2k met service pack 3.
Wanneer ik normale zip of rar bestanden download krijg ik ipv bovenstaand verhaal een corrupt file melding. Overigens doet dit probleem zich alleen voor als het om een relatief 'groot' bestand gaat. Bestanden van < 5 mb heb ik geen problemen mee...

Iemand een idee??

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Draai ander ff scandisk op je pc, mischien zitten er fouten op je pc, en probeer het dan nog eens :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Weet je 100% zeker dat je geen virus hebt en/of geen defecte IDE-kabel/controller?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Grote bestanden... Doet me denken aan:
- Brakke IDE kabel
- Te hoge transferrate (UDMA 4/5 over UDMA2 kabel?)
- Oververhitte harddisk

Of brakke controller, is al gemeld.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bijvoorbeeld een high res trailer van een film download, krijg ik een goed beeld wat er nu precies mis gaat. Ergens in de trailer blijft hij hangen en geeft vervolgens een foutmelding. Als ik de trailer nogmaals start en dat 'corrupte' stukje skip, dan kan ik vervolgens de gehele trailer verder kijken...

En als er iets mis zou zijn met de controller en/of kabel, zou ik dit dan ook niet merken wanneer ik bestanden van cd-rom installeer of manueel naar de harddisk schrijf?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Nee. CDRom heeft vaak een tragere access method. Ook kan het de controller van de HD zijn die door oververhitting brak wordt.

Al eens een keer scandisk of zo gedraaid met surface scan?

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1