AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
[search=svchost 100%] heb je al gedaan?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Zoiets heb ik ook gehad.
Er lopen diverse topics op GoT hierover, even de search gebruiken.
Svchost.exe is het programmaatje wat je dlls runt, dus er is een veeleisende dll aan het werk.
In cmd kon je zien welke dlltjes de svchost allemaal draait. Moet je wel kijken welke PID de desbetreffende svchost heeft, want er draaien waarschijnlijk meerdere..
Er lopen diverse topics op GoT hierover, even de search gebruiken.
Svchost.exe is het programmaatje wat je dlls runt, dus er is een veeleisende dll aan het werk.
In cmd kon je zien welke dlltjes de svchost allemaal draait. Moet je wel kijken welke PID de desbetreffende svchost heeft, want er draaien waarschijnlijk meerdere..
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het had toch iets met je netwerk te maken ofzo? Dat is wat ik gehoord heb tenminste...
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...
ooit volgende gedaan:
(re)set explorer view folder options>>default, en daarna weer whatever
bug in registry, denk ik
(re)set explorer view folder options>>default, en daarna weer whatever
bug in registry, denk ik
misshien een ander proggie die in een ander map zit en ook svchost.exe heet. Kan een trojan zijn. Want bij sommige trojans kun je ze als exe bijv rundll32.exe opgeven wat ook eigenlijk een win proggie is. Die viruscheck zou goed zij!
Bij mij zorgt dat bestand ook af en toe voor problemen bij het opstarten. Zelfde verschijnsel. Je kan de prioriteit van het proces ook niet veranderen. Zeker geen virus.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Titel aangepast, zie verder AMD_er en blackd & de rest en hun hele goede tips - geef alle relevante info zoals bovenstaande en wat je al hebt geprobeerd aub
[ Voor 39% gewijzigd door F_J_K op 03-05-2003 23:01 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1