Toon posts:

Formvraag in combi met php

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een form om iets toe te voegen gemaakt, en ik heb op een index.php pagina een link naar : toevoegen.php?url_image=afbeelding.jpg, op toevoegen.php komt de text afbeelding.jpg dan in een textbox te staan genaamd url_image,

Mijn probleem is dat als ik deze link volgt, het bovenstaande gewoon werkt, maar hij wist ook alle andere velden en zet dan alleen de tekst afbeelding.jpg in een tekstbox, de rest heb ik op dat moment hand matig ingevuld en dat wist ie weer hoe kan dit?

Verwijderd

Topicstarter
of beter gezegd, als ik vanaf een popup venster, afbeelding.jpg (als tekst) wil toevoegen aan toevoegen.php, hoe doe ik dit zonder dat ie toevoegen dan opnieuw gaat laden? want volgens mij komt het daardoor, dus wat voor link zou ik moeten zetten met als actie: ?url_image=afbeelding.jpg zodat dit in de tekstveld komt te staan op de toevoegen.php?

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

met javascript. En daarvoor moet je in Webdesign & Graphics zijn ;)

Verder kan het gebruik van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif editknop geen kwaad.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Topicstarter
thanks

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Hiermee kan je vanuit de popup tekst toevoegen aan je opener.

code:
1
window.opener.document.forms[ 'formname' ].elements[ 'inputname' ].value = 'afbeelding.jpg';

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Topicstarter
en uhmm, de value 'afbeelding.jpg' is eigenlijk een php echo, hoe zou ik dit kunnen oplossen?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

In ASP:
JavaScript:
1
window.opener.document.forms[ 'formname' ].elements[ 'inputname' ].value = '<% Response.Write "afbeelding.jpg" %>';

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1