MP3 CD-Spelers

Pagina: 1
Acties:

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Topicstarter
De laatste tijd was ik aan het kijken voor een MP3 speler, maar wat mij duidelijk lijkt dat niemand 32 of 64MB-Ram niet genoeg is om een beetje muziek te luisteren. Daarom had ik gekeken naar de Nomad Jukebox van Creative maar deze valt nogal buiten mij budget. Ik zag laatst op www.mp3cdspeler.nl wel een MP3 CD-Speler staan die mij wel beviel, maar ik had een beetje moeite om meerdere MP3 CD-Spelers te vinden(als vergelijking), bij deze vraag ik dus of jullie toevallig enkele adressen hebben waar ik naar een MP3 CD-Speler kan zoeken.
Bij voorbaad dank...

The desire to know is natural to all good people!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik heb geen URL's voor je, maar ik kan je de Lenoxx MP-786 aanraden. Niet duur (350 piek) en toch volledig gevulde cd's met mp3's lezen.

Ziet er ook nog eens koel uit en kan 4 uurtjes met 2 1100mAh batterijtjes.

Check www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=160 maar ff.

:)

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik heb er zelf een. Hij bevalt me best!

Verwijderd

waarom hier? :?
Hier hebben we toch andere forums voor?

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

als je ff in price watch kijkt

philps heeft er ook 1

en let er wel op dat ie ook schok protectie heeft voor mp3 en niett alleen voor wave

= TheGrimReaper op tweakers

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Lenoxx MP-786 heeft 50 seconden shock geheugen voor MP3 en 5 seconden voor .WAV (CD-AUDIO).

:)

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

<font size="1">
Op woensdag 22 november 2000 21:47 schreef TGGoos het volgende:
en let er wel op dat ie ook schok protectie heeft voor mp3 en niett alleen voor wave
</font>

Nou, alle MP3-CD-spelers hebben schok-protectie voor MP3's -> de MP3's kunnen namelijk niet realtime afgespeeld worden en worden eerst in een buffer geplaatst. Dat is je schok-protectie. (net als bij mini-disk)

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 21:39 schreef EquiNox het volgende:
Ik heb geen URL's voor je, maar ik kan je de Lenoxx MP-786 aanraden. Niet duur (350 piek) en toch volledig gevulde cd's met mp3's lezen.

Ziet er ook nog eens koel uit en kan 4 uurtjes met 2 1100mAh batterijtjes.
Wat, 4 UURTJES???? met 2 batterijen, djeez, dat is toch niet normaal meer, koop een minidisc man

Verwijderd

de reden dat ik toch voor de duurdere expanum ben gegaan is de batterij levensduur.deze is namelijk 8 tot 10 uur. wat heb je namelijk aan 10 muziek om 1 cd als je er maar 4 uur van kan beluisteren (en dat is dan nog niet oplaadbaar, oplaadbare baterijen doen waarschijnlijk maar 2,5 tot 3 uur |:(

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:31
Bullshit, met de herlaadbare AA's die ik erbij gekregen heb (ik heb ook dit ding), haal ik zeker de 4 uur afspelen. Ik heb er ook een keer 2x Duracell gebruikt, en daar kon ik maar iets van 3 uur mee doen, dus wat is nou beter???

• roba

roba

Ook Olrik gekend?

Topicstarter
Ik weet het, deze topic is een beetje op de verkeerde plek geplaatst, maar je krijgt hier wel het snelst en de meeste reacties >:).
Toch bedankt

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49
3 a 4 uur met battarijen op de lenoxx mp786??

- minder shuffle
- minder nummers skippen

ik doe op dit moment er al 8 (echt waar) uur mee! oplaadbare van philips

Ben trouwens zeeeeeer tevreden over dit ding!
zeker omdat ik korting kreeg :)

• roba

roba

Ook Olrik gekend?

Topicstarter
Ik heb hem laatst toch maar gekocht!
Voor 48 gulden HA HA!~!
Mijn zusje kocht mijn oude Sony discman over voor 175, 125 krijgt ze voor SInterKlaas, dus ze moet zelf 50 piek betalen. Mijn ouders behandelen ons gelijk en dus krijg ik ook 125 piek van mijn ouders+ 175 piek van mijn zusje = 300,- zelf dus 48 betalen!
Inc. verzend kosten.
Binnen 2 dagen thuis, ik heb een blauwe!
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Op woensdag 22 november 2000 22:15 schreef Obi het volgende:
<font size="1">
[..]
</font>

Nou, alle MP3-CD-spelers hebben schok-protectie voor MP3's -> de MP3's kunnen namelijk niet realtime afgespeeld worden en worden eerst in een buffer geplaatst. Dat is je schok-protectie. (net als bij mini-disk)
hmm das wel beter, dat scheeld dan idg weer :).

Ik heb nu een gewone mp3 speler met 32 mb. Heb hem nu iets meer al seen jaar en opzich bevalt ie wel goed. Alleen baal ik er van om op vakantie nog steeds een diskman en cd's mee te moeten nemen.

Nou kan ik of een mp3 cd-speler kopen, ok zo een met een hdd. Mijn voor keur gaat dan denk ik toch uit naar 1 met een hdd, anders loop ik nog met schijfjes te zoten. Heeft alleen twee nadelen
1 hij is duur (maar ja ik kan mijn oude diskman walkman en evt mp3 speler verkopen. En ik hoef geen mp3 cdtjes te branden)
2 hij vreet stroom (4 uur op 4 nikkelhybride batarijen (nou heb ik daar al 4 van en je krijgt er 8 bij dus heb ik er wel genoeg maarja......))

Loop nu eigenlijk een beetej hardop te denken :P maar mischien heeft 1 van jullie nog ideeen ?

= TheGrimReaper op tweakers

Verwijderd

Neem die Creative. Ik heb er op de HCC even mee kunnen spelen, gigantisch cool geval :)

• Mad_Manic
  • Laatst online: 23:22
Koop die Lenoxx Ik ben er erg tevreden over

Verwijderd

gathering.tweakers.net/search

probeer eens: %mp3 cd%
Werkt echt goed!!!

Verwijderd

Kijk zeker even op www.mp3spelers.nl
let op de S !!! spelerS

Hier staan een vijftal spelers. De Spine is mijn inziens de enige goeie. Kost wel 500 piek, maar hij is de enige die ID3TAG ondersteunt. Als je 150 nummers op een CD hebt, dan wil je toch niet nummertjes zien. Je wilt titel en artiest zien. Hoe kun je anders de nummers makkelijk vinden?

• Obi
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Ik vind deze

http://www.mp3spelers.nl/mp3spelers/html/reviewsmambox.htm

Eigenlijk de enige (met de Philips samen) die er nog een beetje redelijk uitziet. Dit lijkt mij een erg fijn apparaatje te worden. Benieuwd wat de prijs gaat worden...
Pagina: 1