Beste mensen,
Ik heb mij zojuist geregistreerd en heb de search gebruikt maar ik heb geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Ik zit namelijk met het volgende probleem.
Ik heb vanmiddag een ASROCK k7VT2 moederbord gekocht, evenals een amd xp2000+, een processor, een dvd-speler en monitor.
Nou heb ik alles netjes ingebouwd maar zodra ik de pc aanzet, gebeurt er totaal niets. Ik hoor wel de harddisk even ratelen maar dit stopt ook vrij snel. Dan gebeurt er gewoon helemaal niets meer.
Ik krijg geen beeld of wat dan ook.
Dit is mijn "nieuwe" systeem:
ASRock K7VT2
AMD XP2000+
256 MB DDR (PC 2100U) van het merk Dane Elec
GeForce 4 TI 4600 128 MB
120 GB harddisk enz enz
De overige onderdelen (ook de harddisk) zouden geen problemen moeten kunnen veroorzaken voor het starten van de pc.
Ik heb zelf de volgende dingen geprobeerd:
1) Gekeken of de monitor het wel op een andere pc deed; werkte
2) Gekeken of een andere (oud ATI 8 MB AGP) videokaart wel werkte; nog geen beeld
3) Het geheugen verwisseld en er oude 133 MHZ geheugen in gestopt; nog geen teken van leven
4) De hd en dvd-speler + brander losgekoppeld; nog geen reactie
Ik zou dus echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en dat ik jullie zo goed mogelijk heb geinformeerd over het probleem.
Alvast bedankt.
PsykoMaN
Ik heb mij zojuist geregistreerd en heb de search gebruikt maar ik heb geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Ik zit namelijk met het volgende probleem.
Ik heb vanmiddag een ASROCK k7VT2 moederbord gekocht, evenals een amd xp2000+, een processor, een dvd-speler en monitor.
Nou heb ik alles netjes ingebouwd maar zodra ik de pc aanzet, gebeurt er totaal niets. Ik hoor wel de harddisk even ratelen maar dit stopt ook vrij snel. Dan gebeurt er gewoon helemaal niets meer.
Ik krijg geen beeld of wat dan ook.
Dit is mijn "nieuwe" systeem:
ASRock K7VT2
AMD XP2000+
256 MB DDR (PC 2100U) van het merk Dane Elec
GeForce 4 TI 4600 128 MB
120 GB harddisk enz enz
De overige onderdelen (ook de harddisk) zouden geen problemen moeten kunnen veroorzaken voor het starten van de pc.
Ik heb zelf de volgende dingen geprobeerd:
1) Gekeken of de monitor het wel op een andere pc deed; werkte
2) Gekeken of een andere (oud ATI 8 MB AGP) videokaart wel werkte; nog geen beeld
3) Het geheugen verwisseld en er oude 133 MHZ geheugen in gestopt; nog geen teken van leven
4) De hd en dvd-speler + brander losgekoppeld; nog geen reactie
Ik zou dus echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en dat ik jullie zo goed mogelijk heb geinformeerd over het probleem.
Alvast bedankt.
PsykoMaN