Toon posts:

CD branden slurpt mijn CPU op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn HDD geformatteerd, ipv WinME VS WinME NL geinstalleerd. Nouja wat problemen bij de installatie maar met wat gekloot met drivers e.d. heb ik toch alles aan het lopen gekregen.
Goed, ga ik een cdtje bakken.... ik bak wat MP3's met Nero 5 vanaf mijn HDD naar CDR. Ik heb een Plextor 12x writer, SCSI. Tijdens het branden van die cd is mijn computer opeens vet traag. Maar dan ook egg traag.... lijkt wel of ik maar 1mb ram heb en mijn CPU voor 99% is belast. Mijn CD gaat wel goed, maar werken onder het branden is zowat onmogelijk! VOor het formatteren had ik dit nooit, wat kan dit zijn??

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Heb je DMA al aangezet?

Verwijderd

Topicstarter
DMA op SCSI? Ff kijken... bestaat dat ook al ofzo (niet dat ik weet nl)...

die van mijn hdd staat wel aan dat weet ik zeker!

Verwijderd

Topicstarter
Hej nu staat mijn DMA opeens uit van de HDD. Schakel ik het in dan krijg ik de foutmelding dat mijn HDD/CDrom/Controller er niet compatible mee is?? Ik heb 2 HDD's
1. primary master, DMA66, met een DMA66 kabel
2. secondary master, DMA33, met een standaard kabel
Mijn mobo ondersteund tot DMA66 dus dat moet toch prima kunnen??? Waarom vat ik dit niet?

• Kolky
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

VIA 4in1 drivers al geïnstalleerd?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op woensdag 22 november 2000 21:41 schreef Dee-ehn het volgende:
Hej nu staat mijn DMA opeens uit van de HDD. Schakel ik het in dan krijg ik de foutmelding dat mijn HDD/CDrom/Controller er niet compatible mee is?? Ik heb 2 HDD's
1. primary master, DMA66, met een DMA66 kabel
2. secondary master, DMA33, met een standaard kabel
Mijn mobo ondersteund tot DMA66 dus dat moet toch prima kunnen??? Waarom vat ik dit niet?
gebeurde mij ook met ME.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Euh ik heb een Gigabyte 7IX mobo, dus nix VIA. Ik heb een AMD 751/756 chipset en ja die drivers daarvan heb ik geinstalleerd!

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn vorige keer dat ik ME erop had (tot voor 5 uur terug ofzo) had ik daar geen problemen mee... was wel een Engelstalige versie!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

gewoon aanschakelen. gaat wel goed. WinME NE zit te zeuren ja. maar het gaat wel goed.

specs

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook gedaan en heb nog geen problemen dus laat maar lopen. Ik wordt zo langzamerhand gek van dat gezeik van al die MS producten! Ze hebben allemaal wel iets, de een is nog gekker dan de ander...
Pagina: 1