Toon posts:

[xp] scanjet 3400c: Onbekend apparaat probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe pc met win xp home (geen update). En sloot mijn scanner aan het enige wat xp zegt is dat het een ombekend apparaat is.

Ik heb de search gebruikt en alles gelezen maar daar heeft niemand het onbekend apparaat probleem.

Ik heb google geberuikt en de nieuwste drivers van de hp site gebprobeerd maar het blijft een onbekend apparaat.

De scanner zit op een hub op het systeem.

Verwijderd

Kijk eens of de voeding wel goed is aangesloten of probeer eens een ander usb kabeltje.

Verwijderd

Als je de scanner wil gebruiken met USB dan moet je de HP software niet installeren , want die kan de scanner niet vinden.

Als je op de scanknop van de scanner drukt wordt er een standaard XP scan programma gestart.

Wil je wel de HP software gebruiken , dan moet je de scanner op de paralel poort aansluiten. Wel eerst de paralel stuurprogramma installeren.

De nieuwste XP drivers ken je vinden op de Hewlett Packard site.

http://h20015.www2.hp.com...20Windows%20XP&sw_lang=nl

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedonload maar blijft een onbekend apparaat. Als ik hem aansluit dan zegt hij onbekend appraat en hij vindt geen drivers.

Iemand ideeen

Win xp home staat erop

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 13:09:
heb ik gedonload maar blijft een onbekend apparaat. Als ik hem aansluit dan zegt hij onbekend appraat en hij vindt geen drivers.

Iemand ideeen

Win xp home staat erop
ja ik heb hetzelfde probleem heb ook dezelfde scanner maar hij doet het wel gewoon bij mijn met standaart xp drivers

Verwijderd

Topicstarter
Senater dus je hebt hetzelfde probleem, maar hij doet het wel? Bij mij blijft hij het zien als onbekend appraat dan installeerd hij drivers voor dat onbekende appraat en doet vervolgens niets.

Hoe heb je het aan de praat gekregen als ik vragen mag?

Verwijderd

Topicstarter
kick

Verwijderd

als je het onbekende apparaat probeert te installeren met de hp stuurprogramma's wat doet ie dan?

Verwijderd

Topicstarter
dan zegt hij dat er geen informatie over het apparaat in de opgegeven stuurprogramma's staat. En kun je dus niet installen.

Verwijderd

Topicstarter
nog een keer een kickje proberen

Verwijderd

Topicstarter
Laatsste kick probeersel aangezien ik morgen het bij mij moeder weer aan de praat ga proberen te krijgen
Pagina: 1