• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 13:45
Ik ben sinds kort in het bezit van de o zo elegante Nokia 6100. Als ik gebeld word, maakt niet uit of de telefoon op toetsenblock staat, gaat de verlichting niet meer aan! Zou geen flauw idee hebben waar ik dat kan instellen, want voorheen gebeurde dit wel ! Heeft iemand soortgelijke 'problemen' ?

[ Voor 28% gewijzigd door TuLPMaN op 03-05-2003 16:10 ]

Bladiebla!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Gaat de verlichting wel aan als je 'm gewoon 'gebruikt'; dus alleen als je wordt gebeld blijft ie uit?

Verwijderd

probeer anders eens je Fabrieksinstellingen terug te zetten, want het is wel standaard dat de verlichting aan moet gaan. lukt het dan nog niet, zou ik even terug gaan naar de winkel waar de tel. vandaan komt.

suc6! :)

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:14

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik ken die nieuwe software van nokia nog niet zo goed, maar zit dit niet ergens ''instellingen'' > "gebruiksopties" ofzo??

Als 'ie het eerst wel deed, kan je ff de batterij d'r ff uithalen, misschien scheelt dat

BTW über geil telefoontje!! :9~ Ik ben volgende maand aan de beurt!

[ Voor 37% gewijzigd door Spacecowboy op 03-05-2003 16:20 ]

HENG HENG

• TuLPMaN
Korakal schreef op 03 May 2003 @ 16:15:
Gaat de verlichting wel aan als je 'm gewoon 'gebruikt'; dus alleen als je wordt gebeld blijft ie uit?
Ja als ik hem normaal gebruik, werkt de verlichting wel gewoon.

Bladiebla!

Verwijderd

jeroen1001 schreef op 03 mei 2003 @ 16:18:
Ik ken die nieuwe software van nokia nog niet zo goed, maar zit dit niet ergens ''instellingen'' > "gebruiksopties" ofzo??
software c.q. menu van 6100 is gelijk aan die van de 6610 en 7210, en bij mijn 6610 kon ik verder nix van de verlichting ontdekken... :/

• TuLPMaN
Als ik de fabrieksinstellingen instel, doet de verlichting het gewoon weer bij het bellen :S vaag !!

Bladiebla!

Verwijderd

problem solved dus? :)

• TuLPMaN
Voorlopig wel ja... zal wel een of andere vage bug zijn :)

Weet iemand trouwens ook hoe je de logo's van bellergroepen kan veranderen?

Bladiebla!

Verwijderd

is idd een vage bug, heb van bronnen vernomen dat het beeldscherm idd niet oplicht bij een inkomend gesprek, als deze in een bellergroep staat... :/

om nog even jouw vraag m.b.t. de logo's te beantwoorden: http://www.oxygensoftware.com/
Pagina: 1