ik heb hier een 1080VA MGE pulsar ESV 11+ UPS staan, maar als ik de stroom erop aansluit hoor ik eergens een relais klikken, maar de ups doet vrder helemaal niets, weet iemand wat ik zou kunnen proberen om het probleem te achterhalen?
De zekering bestaat uit een soort van resetknoppie, en ook als ik die overbrug doet ie niks
Als ze op mijn 2 en 3kva pulsar EX lijken dan zit er achterop nog een aan/uit knop, die moet op on, en zit er aan de voorkant een wit en een groen knopje. Groene knopje is de soft-on zeg maar, dan zet je de uitgang aan of uit. Witte knopje is om te testen.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
mmz, vaag , want die soft-on laat hem dus niet aangaan en ik kan geen aan-uit knop achterop vinden, zou die dan toch finí zijn?
sluit hm es aan @ pc.. kijken wat ie zegt.. geeft ie ook geen vermogen dan als je de stekker dr uit trekt?
Deze advertentieplaats is te huur!
Sommige UPS_en (vooral online varianten) hebben load nodig om te werken. Sluite er idd eens iets op aan 
Is het een online of offline variant? Is het een offline variant dan ZOU hij altijd stroom moeten hebben an de uitgang omdat die (vrijwel) rechtstreeks aan de ingang hangt.
Je zegt zelf dat er inderdaad een soft-on op zit? Dan is het hoogstwaarschijnlijk een online ups, en die moet je vaak met load testen.
Is het een online of offline variant? Is het een offline variant dan ZOU hij altijd stroom moeten hebben an de uitgang omdat die (vrijwel) rechtstreeks aan de ingang hangt.
Je zegt zelf dat er inderdaad een soft-on op zit? Dan is het hoogstwaarschijnlijk een online ups, en die moet je vaak met load testen.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Pagina: 1