Ik heb sinds kort Windows Server 2003 geïnstalleerd en dat werkt prima. Maar toen ik .NET studio wilde installeren toen maakte ik een fout: ik had namelijk alle bestanden in program files laten staan (ik heb Windows Server 2003 over Windows XP heen gezet zonder de partitie te formatteren) en het er als het ware overheen gezet. Daarna office geïnstalleerd en nog wat programma's.
Toen ik Visual Studio op wilde starten kreeg ik een error 'Application Error' oid, ik moest VS.NET maar opnieuw installeren vertelde het helpbestand mij. Nu heb ik dat dus gewoon (ook .NET framework geüninstalleerd e.d.) maar nu krijg ik de volgende foutmelding:

Het is nu onmogelijk om het te instelleren want deze foutmelding komt telkens terug. In de error-log staat nog dit:
Ik krijg het nu dus met geen mogelijkheid geïnstalleerd, wie helpt mij uit de brand
?
Toen ik Visual Studio op wilde starten kreeg ik een error 'Application Error' oid, ik moest VS.NET maar opnieuw installeren vertelde het helpbestand mij. Nu heb ik dat dus gewoon (ook .NET framework geüninstalleerd e.d.) maar nu krijg ik de volgende foutmelding:
Het is nu onmogelijk om het te instelleren want deze foutmelding komt telkens terug. In de error-log staat nog dit:
En dat de map 'g_szRegvalSuiteLocation' niet bestaat (bedoelen ze neem ik aan C:\Program Files\Microsoft Visual Studio .NET mee) is logisch want die bestanden heeft die bij een vorige uninstall verwijderd.[05/03/03,15:00:57] setup.exe: [2] Value (directory) from g_szRegvalSuiteLocation doesn't exist in CSetupManager::RemoveSetupFiles()
[05/03/03,15:00:57] setup.exe: [2] CSetupManager::RemoveSetupFiles() failed in CSetupManager::RunInstall()
Ik krijg het nu dus met geen mogelijkheid geïnstalleerd, wie helpt mij uit de brand
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!