[VS.NET] Wil niet (meer) installeren onder W2k3 server

Pagina: 1
Acties:

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 20:13

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Ik heb sinds kort Windows Server 2003 geïnstalleerd en dat werkt prima. Maar toen ik .NET studio wilde installeren toen maakte ik een fout: ik had namelijk alle bestanden in program files laten staan (ik heb Windows Server 2003 over Windows XP heen gezet zonder de partitie te formatteren) en het er als het ware overheen gezet. Daarna office geïnstalleerd en nog wat programma's.

Toen ik Visual Studio op wilde starten kreeg ik een error 'Application Error' oid, ik moest VS.NET maar opnieuw installeren vertelde het helpbestand mij. Nu heb ik dat dus gewoon (ook .NET framework geüninstalleerd e.d.) maar nu krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://laupro.nl/images/vserr.PNG

Het is nu onmogelijk om het te instelleren want deze foutmelding komt telkens terug. In de error-log staat nog dit:
[05/03/03,15:00:57] setup.exe: [2] Value (directory) from g_szRegvalSuiteLocation doesn't exist in CSetupManager::RemoveSetupFiles()
[05/03/03,15:00:57] setup.exe: [2] CSetupManager::RemoveSetupFiles() failed in CSetupManager::RunInstall()
En dat de map 'g_szRegvalSuiteLocation' niet bestaat (bedoelen ze neem ik aan C:\Program Files\Microsoft Visual Studio .NET mee) is logisch want die bestanden heeft die bij een vorige uninstall verwijderd.

Ik krijg het nu dus met geen mogelijkheid geïnstalleerd, wie helpt mij uit de brand :'( ?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Hmm... VS.NET 2002 & VS.NET 2003, kunnen in principe gewoon naast elkaar draaien.
Ik heb beide hier gewoon draiien op 'n Windows Server 2003 bak. :)
Heb ff Microsoft website doorzocht, maar aldaar ook geen antwoord. Maar jah, dat zal wel deel van hun marketingstrategie kunnen zijn.... Do more with less! 8)

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 15:31:
Hmm... VS.NET 2002 & VS.NET 2003, kunnen in principe gewoon naast elkaar draaien.
Ik heb beide hier gewoon draiien op 'n Windows Server 2003 bak. :)
Heb ff Microsoft website doorzocht, maar aldaar ook geen antwoord. Maar jah, dat zal wel deel van hun marketingstrategie kunnen zijn.... Do more with less! 8)
VS.NET 2002 bestaat naar mijn weten niet :?. Maar ik snap ook wel dat het kan, alleen waarom lukt het me niet?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Misschien omdat er nog een stukje (brakke) installatie van vs.net onder xp is blijven hangen en wat reg keys zijn meegenomen? Lijkt me maar 1 oplossing voor helaas :(

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
WhizzCat schreef op 03 mei 2003 @ 15:34:
Misschien omdat er nog een stukje (brakke) installatie van vs.net onder xp is blijven hangen en wat reg keys zijn meegenomen? Lijkt me maar 1 oplossing voor helaas :(
De map C:\Windows is wel verwijderd, alleen VS.NET denkt dat er nog een installatie aanwezig is, misschien dat ik nog een herstelpunt oid heb.

Verwijderd

LauPro schreef op 03 mei 2003 @ 15:32:
[...]
VS.NET 2002 bestaat naar mijn weten niet :?
Damn... hoe kan het dan dat ik um hier heb... 8)7

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

LauPro schreef op 03 May 2003 @ 15:55:
[...]
De map C:\Windows is wel verwijderd, alleen VS.NET denkt dat er nog een installatie aanwezig is, misschien dat ik nog een herstelpunt oid heb.
Hm, dat is idd een optie, maar toch zit ik eerder aan je registry te denken. Heb je de "Documents and Settings" ook weggehaald? Want daar zit je registery nl. onder (ntuser.dat ofzo) en die kan je niet weggooien.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 16:14:
[...]
Damn... hoe kan het dan dat ik um hier heb... 8)7
Is dat toevallig de beta? Ik zie trouwens dat er volgens mij helemaal geen jaartal achter moet :?. Nouja maar dat lost mijn probleem nog niet op :P.

Pagina: 1