Toon posts:

4pin molex naar 3pin

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 casefans die via 4 pin molex gevoed worden. Nou wil ik een baybus kopen maar daar gaan alleen 3pin fans in. Nou was mijn vraag: bestaan er converters van 4pin naar 3pin??

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

je hebt hier geen converters voor nodig want met een beetje modden moet het ook lukken,
heb jij casefans met led erin ? ....

... MMORPG Addict.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik knutsel die draden altijd zelf aan elkaar en als je geen zin heb om die draadjes los te halen kun je natuurlijk ook altijd nog een kroonsteentje gebruiken.
Specifieke converters heb ik zo 123 in elk geval nog niet gezien

I'm not as think as you stoned I am

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Je kan gewoon een beetje rotzooien met voltages hoor, een molex bestaat uit een 12V en een 5V draadje en 2 (de zwarte) geaarde draden. Dus daarmee kan je 5, 7, en 12V mee krijgen. Zie hier een nog betere uitleg:

http://www.metku.net/inde...hkooppi/index_eng#jannite

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties, ik was zelf ook al op dit idee gekomen. Maar dan moet ik 3 andere fans slopen om die connectors daar vanaf te halen, of kan je deze ook los kopen?en er zitten idd led's in.

edit: Ghehe...k had die vorige reply met die converters over het hoofd gezien |:( , thnx men

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 15:08 ]

Verwijderd

Volgende keer een beetje zoeken kerel. Freezing Hardware is nou niet echt een onbekende shop ofzo. Dus weer een geval van zomaar posten zonder te kijken.. Is het nou zo moeilijk? Wel een verhaal kunnen tikken, maar niet ff een paar sites kunnen bekijken |:(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.