ALDI PC medion

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 06:11
oke daar gaan we weer, dacht ik alles te weten over TV out wat er te weten valt krijg ik die Medion GeForce MX de TV out weer niet werkend (wel gehad btw)

|:( |:( |:(

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 10:06
ok fijn? wat kunnen wij hier verder mee dan..

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 06:11
nou niks eigenlijk, maar misschien zijn er wel meer mensen met die &&^%%^% aldi medion?
al denk ik dat niet zo snel op tweakers :)

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 10:06
promaja schreef op 03 May 2003 @ 14:53:
nou niks eigenlijk, maar misschien zijn er wel meer mensen met die &&^%%^% aldi medion?
al denk ik dat niet zo snel op tweakers :)
Vast wel.. maar misschien even handig om te melden wát er niet werkt en wat je al geprobeert hebt en alles? En waarom het eerst wel werkte..

[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 03-05-2003 14:54 ]

Verwijderd

Ehh.. Gewoon Detonator drivers zoeken die jouw kaart met TV-Out ondersteunen? WHQL?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Kijk eens in Videoplanken & Beeldkanonnen, maar lees daar alsjeblieft eerst De grote tv-out FAQ en * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * eens door :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.