[Exchange 2000] Twee postbussen

Pagina: 1
Acties:

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-03 00:03
Ik heb het volgende vraagje.

Ik heb hier Exchange 2000 draaien met SP3. Ik kan gewoon in mijn Outlook mijn eigen postbus openen. Nu wil ik die van iemand anders ook kunnen bekijken en heb die toegevoegd. Ik zie in mijn Outlook de twee postbussen, maar als ik de toegevoegde postbus wil openen krijg ik de volgende melding:

Kan de map niet weergeven. Microsoft Outlook kan geen toegang verkrijgen tot de opgegeven maplocatie. Kan het informatiearchief niet openen.

Volgens mij moet er iets ingesteld worden dat ik rechten op die postbus heb. Alleen waar moet ik dat doen? Ik heb me suf gezocht! Zowel in exchange als op internet.

tweede vraag (iets onbelangrijker).

Als ik bij iemand twee postbussen wil hebben van dan moet ik ook twee gebruikers aan maken. Kan dit ook anders. Dus niet daarvoor een apparte user aanmaken, maar bijv iets binnen exchange oplossen, maar dat het wel een postbus is.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-04 16:44

Arno

PF5A

#1 staat gewoon in de manual
#2 is niet mogelijk, aangezien bij Exchange 2000 de mailbox een userproperty is.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-03 00:03
Dat is dus het vervelende heb er geen manual bij namelijk, omdat het programma op een school draait waar je tegen een gereduceerd tarief cd's kan kopen en helaas is dat zonder boeken. :(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-04 16:44

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

DJ_Flowerz schreef op 03 May 2003 @ 14:50:
Dat is dus het vervelende heb er geen manual bij namelijk, omdat het programma op een school draait waar je tegen een gereduceerd tarief cd's kan kopen en helaas is dat zonder boeken. :(
Je krijgt nergens meer een papieren manual bij, hoor. Althans niet bij Microosft producten. De manual zit op je toetsenbord onder <F1>.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1