Toon posts:

hoort de service van @home niet gratis te zijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 3 weken geleden voor het eerst problemen gekregen met mijn verbinding,
ik @home gebeld krijg ik een stem die zegt dat dit nummer gewijzigd is dus ik bel het nieuwe nummer en ik krijg de melding dat dit nummer €0.10 per minuut kost.
ik zat ongeveer 9 minuten aan de telefoon want ik moest er volgens hun bij blijven.
ik had weer internet maar het probleem doet zich nog 3x voor dus weer de zelfde protocol gevolgd en zit er ondertussen totaal al 34 minuten .
vanaf afgelopen maandag ( de laatste keer dat ik geen internet had) kan ik geen post meer ontvangen en verzenden ,steeds krijg ik de melding dat ik gewijgerd wordt door de server dus donderdag avond 16 minuten aan de telefoon gezeten en gisterenavond 21 minuten ze zeiden dat ze me of voor 10.00 uur terug zouden bellen of vanmorgen en denk je dat ze terug bellen ,nee hoor. :(
het heeft me nu al 71 minuten aan telefoonkosten gekost en ik heb nog steeds problemen .
het is toch belachelijk dat ik per maand bijna € 48 moet betalen voor mijn verbinding en als er problemen zijn dat ik ook voor de kosten moet opdraaien.
wat zou ik hier aan kunnen doen, heeft iemand van jullie ook zo'n ervaring en hoe is dat bij hem opgelost.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 14:01:
ik heb 3 weken geleden voor het eerst problemen gekregen met mijn verbinding,
ik @home gebeld krijg ik een stem die zegt dat dit nummer gewijzigd is dus ik bel het nieuwe nummer en ik krijg de melding dat dit nummer €0.10 per minuut kost.
ik zat ongeveer 9 minuten aan de telefoon want ik moest er volgens hun bij blijven.
ik had weer internet maar het probleem doet zich nog 3x voor dus weer de zelfde protocol gevolgd en zit er ondertussen totaal al 34 minuten .
vanaf afgelopen maandag ( de laatste keer dat ik geen internet had) kan ik geen post meer ontvangen en verzenden ,steeds krijg ik de melding dat ik gewijgerd wordt door de server dus donderdag avond 16 minuten aan de telefoon gezeten en gisterenavond 21 minuten ze zeiden dat ze me of voor 10.00 uur terug zouden bellen of vanmorgen en denk je dat ze terug bellen ,nee hoor. :(
het heeft me nu al 71 minuten aan telefoonkosten gekost en ik heb nog steeds problemen .
het is toch belachelijk dat ik per maand bijna € 48 moet betalen voor mijn verbinding en als er problemen zijn dat ik ook voor de kosten moet opdraaien.
wat zou ik hier aan kunnen doen, heeft iemand van jullie ook zo'n ervaring en hoe is dat bij hem opgelost.
Daar ben je gewoon mee accoord gegaan; je hebt geaccepteerd dat ze het nummer betaald maakten. Als je daar zo'n probleem mee hebt, had je toen moeten opzeggen.

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Was in den beginnen ook gratis, maar is tijdje terug veranderd in betaald.

Bellen heeft sowieso weinig zin hoor, heb ik in het begin ook zovaak gedaan, maar konden er weinig aan doen. Meestal is het ook zo dat de hele straat/wijk het probleem heeft. Je kan ook op start.home.nl kijken om te zien wanneer je storingen kunt verwachten ivm bijv, netwerkonderhoud.

fotoblog

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Wees blij dat het betaald is dat is een hele grote drempel voor prankcallers en dat soort ongein die een heel groot deel van de helpdeskcapaciteit opslokten waardoor jij veeeel langer in de wacht stond of zelfs niet geholpen kon worden.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 16:47

Stoffel

Engineering the impossible

Daar mag je alle 15/16 (voorbeeld) jarige pubertjes voor bedanken die niet kunnen omgaan met een gratis service :/

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 16:46
ik vind dat als het probleem er daadwerkelijk is(wat meestal zo is) dat ze dan gewoon korting op de rekening moeten geven ter compensatie van de kosten van de helpdesk. (geld dus voor de mensen die belden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:45
verdwaald mischien?

AV>IT

Verwijderd

Topicstarter
als ik op mijn werk een storing verkeerd heb aan gepakt of beoordeeld dan reageert de klant dat hij korting op de rekening wil omdat het normaal veel korter had geduurd.
maar nu heb ik een probleem waar tot nu toe nog geen reet mee is gedaan

Verwijderd

Ik ben het met de TS eens, ik heb nu ook al 2x moeten bellen omdat het modem eruit lag,
is niet iets waar ik iets aan kan doen. Je hangt dan inderdaad zo 10 minuten aan de telefoon, daar komen nog 's mobiele kosten bij (vaste telefoon eruit gegooid, heb toch kabel). Ik vind dat indien het een storing betreft, die veroorzaakt is door @home, of apparatuur van hun, dat deze kosten inderdaad geheel of gedeeltelijk van de factuur afgehaald moeten worden.

Verwijderd

Je moet gewoon het oude gratis nr bellen.
Daarna moet je ophangen en nog een keer het gratis nr bellen.

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-05 00:53
en wat is het gratis nummer?

Verwijderd

Topicstarter
0800 0094

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 16:47

Stoffel

Engineering the impossible

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 21:37:
En dan is het nog altijd niet in gebruik :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 21:37:
Waar slaat dat op?

Verwijderd

hoort de service van @home niet gratis te zijn? Service en @home..welke service?????????

Verwijderd

@home en Service?

De service hoeft niet gratis te zijn maar als je veel problemen hebt word je er niet blijer van dat je geen internet hebt en toch wel een hoge telefoonrekening...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 17:18:
als ik op mijn werk een storing verkeerd heb aan gepakt of beoordeeld dan reageert de klant dat hij korting op de rekening wil omdat het normaal veel korter had geduurd.
maar nu heb ik een probleem waar tot nu toe nog geen reet mee is gedaan
..als je aan de telefoon tegen de medewerkers net zo doet zoals je toon in dat bericht dan kan ik het me voorstellen dat je minder snel geholpen wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 20:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Door peter3nl - Sunday 04 May 2003 20:17

quote:

..als je aan de telefoon tegen de medewerkers net zo doet zoals je toon in dat bericht dan kan ik het me voorstellen dat je minder snel geholpen wordt.

ja, zo kun je er ook over denken, maar ben je er bij geweest toen ik het telefoongesprek heb gevoerd.
ik dacht het niet 8)7
maar om daar op terug te komen nee zo heb ik niet gereageerd ik ben gewoon beleeft geweest.
maar zou het mogelijk kunnen zijn dat je daarna toch boos bent omdat ze hun belofte niet zijn nagekomen?
ze zouden uiterlijk zaterdag ochtend terug bellen en nu is het zondag avond en er is nog steeds niet gebeld.
de mensen die de problemen moeten oplossen zitten daar ook alleen maar voor hun werk en zij kunnen er vaak ook niets aan doen , zij zijn niet degene die de regels opstellen.
Pagina: 1