Iiyama Service Centre?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Pommi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Beste Tweakers...

Gisteren avond... Na het inpluggen van een USB-apparaat (spycam van Trust) in mijn USB hub van mijn Iiyama monitor (HM903DT), sprong het standbylichtje (oranje) uit, en kon ik mijn monitor niet meer aan de praat krijgen. :(

Monitor kapot, en wat nu....
- Mailtje gestuurd naar de winkel (EuroPC). (Online gekocht zal, wat een ramp...)
- En een storingsmelding gedaan op Iiyama.nl (Gelukkig gelijk een autoreply gekregen)
Nu zal EuroPC de monitor wel doorsturen naar Iiyama Service Centre, dus lijkt mij het beter om zelf contact op te nemen met hen. Want na aankoop heb ik alles netjes geregistreerd bij Iiyama, dus zou het geen problemen op moeten leveren.

Voor mij is nu niet belangrijk of het aan de spycam lag, het belangrijkste is dat de monitor zo snel mogelijk weer gemaakt wordt. En ik zal er niet aan gaan prutsen, anders vervalt de garantie natuurlijk.

En omdat ik nu toch een lang bevrijdingsweekend moet wachten stel ik in deze topic de vraag:

Wat zijn de ervaringen met: Iiyama Service Centre / Teleplan
- Hoe lang ben je je monitor kwijt geweest?
- Viel alles netjes onder de garantie of moest je bijbetalen?
- Misschien zijn er ook tips.
- Samengevat: Leveren ze een goede "Service"

PS. Ik heb al veel negatieve topics gelezen, zijn er ook positieve ervaringen?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Er is zijn verschillende topics geweest over teleplan en de conclusie is eehrm uch, dat teleplan niet zo fantastisch is ;)

Anywayz ik was mijn monitor 11werkdagen kwijt ipv de aangegeven 10 :|. Alles valt onder de garantie as far as i know of je moet iets heel vreemds hebben gedaan.

Tip: Geef in je storingsmelding duildelijk aan wat de bedoeling is, dat scheelt je weer een telefoontje van zo'n teleplan mens.

Verwijderd

1. ze gaan je monitor direct komen halen.
2. je gaat heel lang mogen wachten erop.
3. het is dan nog niet zeker of ie gaat werken.
4. je moet niets bijbetalen.
5. ik ben mijn iijama 5 maand kwijt :(

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

ik heb alleen maar lof voor Iiyama Server Centre ... ze komen em bij je ophalen .... ze deden bij mij 8 dagen over de reparatie van de monitor en ik kreeg em ook weer netjes thuis gestuurd. :D gewoon regelmatig ff bellen naar het nederlandse service punt ..... envragen hoe het ermee staat .. ik werd erg vriendelijk geholpen en het kostte me ook nix meer ... :D

edit:
OMG .. zoveeel slechte ervaringen ermee .... :s

[ Voor 9% gewijzigd door CRiMiNaL op 03-05-2003 13:21 . Reden: add ]

... MMORPG Addict.

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 03 May 2003 @ 13:19:

edit:
OMG .. zoveeel slechte ervaringen ermee .... :s
Bij mij was de beeldbuis ontploft 8)7

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Teleplan is een ramp. Maar er is meende ik ook wel veel over te vinden ?

[search=teleplan]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 13:23:
[...]

Bij mij was de beeldbuis ontploft 8)7
Maar je krijgt wel een nieuwe oid?

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 20:52
De Iiyama service is goed! Mijn monitor werdt opgehaald op de afgesproken datum. Je kunt op de dag zelf bellen hoe laat ze ongeveer langskomen maar een exacte tijd kunnen ze niet geven. Je krijgt tevens eenzelfde of iig een monitor terug welke je tijdelijk kunt gebruiken.

Mijn monitor had dode pixels... opgehaald, gefixt terugebracht. Geen gezeur, geen gezeik, alles liep goed! Ennuh ik kreeg exact dezelfde monitor als ik had ter vervanging zolang de mijne weg was.

Iiyama service, 3 jaar on site = (wat mijn betreft) heel goed!

Verwijderd

rival24 schreef op 03 mei 2003 @ 13:39:
[...]

Maar je krijgt wel een nieuwe oid?
Idd nieuwe gekregen la lang wachten en veel telefoontjes..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Cutebritney schreef op 03 mei 2003 @ 13:26:
Teleplan is een ramp. Maar er is meende ik ook wel veel over te vinden ?

[search=teleplan]
Topics over Teleplan zijn idd in grote getalen aanwezig. Gebruikd esearch dus even :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.