Toon posts:

mechwarrior 4 en geforce4 vreemd beeld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik heb hier mechwarrior 4 al een hele tijd en het spel ruled echt wel

maar ik heb pas een gforce 4 mmx 440 gekocht (pointofview)
en het beeld niet meer gans wazig enzo, gans onordend door elkaar.

ik heb mechwarrior geherinstalleerd en beelddrivers enzo

de oude was trouwens een geforceII mx 32 mbyte prophet

ik draai win2k en detonator 43.51

ik heb dus drivers geherinstalleerd mechwarrior geherinstalleerd en dit geweldige forum afgezocht
wie o wie heeft de oplossing voor dit probleem

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 13:24 ]

Verwijderd

Heb je je oorspronkelijke drivers nog van je card ? die moet je toch meegekregen hebben?
Uninstalleer de oude drivers haal de nieuwe drivers als ze er zijn of herinstalleer het progie van uw kaart. Check ook welke Direct X hij nodig heeft? Of er geen patches zijn bij de firma van het spel? Vraag daar rond in de support...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren mijn pc geherinstalleerd, de standaard drivers geinstalleerd, mw4 geinstalleerd (na geluidsdrivers enzo) en toen de patches gedownload van mw4 helpt niks :(
en in de support heb ik niks kunnen vinden ik heb een andere gast gevonden die heeft een gforce 4 ti4200 en hij heeft net hetzelfde probleem

dus :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Heb je je oude videokaart nog? Anders zou je daar even mee moeten controleren of het beeld wel normaal is.
Bij andere spellen heb je trouwens nergens last van?

The devil is in the details.

Verwijderd

ik heb ook niet gezegd om gans uw computer te herinstalleren he... :) Ik heb gezegd en "i shall only say it once" install het spel opnieuw. Haal die detonator drivers weg en speel met uw card zonder extra drives (alleen van uw card niks anders). Ik heb ook een Ti4200 en ik heb het niet meer getest het spel maar welke Mechwarrior IV is het? De laatste nieuwe(Mercenaries)? Of Revenge

Verwijderd

Topicstarter
euh de gwone mechwarrior 4 vengance en ik heb het niet bij andere spellen tot nu toe en bij mijn oude vid kaart doet hij het gewoon weer wel

en ik heb het spel al een paar keer opnieuw geinstalleerd

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 14:45 ]

Pagina: 1