Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Verwijderd
Gnome, Mozilla, en andere niet KDE programma's gebruiken (meestal) de GTK toolkit. Deze heeft een ander mechanisme voor het laten zien van fonts. Als je in KDE aangeeft dat ie AA fonts moet weergeven, dan geldt dit voor alle KDE en QT programma's.
Om AA in de GTK familie aan te zetten, zul je wat anders moeten doen. Hoe dit precies in elkaar zit, weet ik even niet, aangezien ik een echte KDE-er ben
Om AA in de GTK familie aan te zetten, zul je wat anders moeten doen. Hoe dit precies in elkaar zit, weet ik even niet, aangezien ik een echte KDE-er ben
Idd, je zal voor GTK(1) ook font-settings moeten opgeven (dit kan via je .gtkrc). Zie ook de volgende topics:
Default font van GTK apps verkeerd
Font probleem met interface mozilla 1.3
Default font van GTK apps verkeerd
Font probleem met interface mozilla 1.3
Thanks Aikeleer....het lijkt mij, zo op het eerste gezicht, dat je met de hulp van deze topics een heel eind moet kunnen komen. Er zijn al machtig vaak vragen gesteld over font-instellingen van o.a. GTK. Nu je weet waar je het ongeveer moet zoeken, kom je er hopelijk ook zelf wel uit.
Dit topic gaat dicht omdat hier al zo veel topics over geweest zijn, maar als je er na prutsen met de GTK-instellingen e.d. (zoals gesuggereerd in de verschillende andere topics) nog niet uit komt, mag je best een nieuwe openen met wat meer info, waar je al hebt gezocht en wat je hebt geprobeerd, en waarom het nog steeds niet wil
Maar ik vermoed dat het best gaat lukken met die andere topics er bij
Dit topic gaat dicht omdat hier al zo veel topics over geweest zijn, maar als je er na prutsen met de GTK-instellingen e.d. (zoals gesuggereerd in de verschillende andere topics) nog niet uit komt, mag je best een nieuwe openen met wat meer info, waar je al hebt gezocht en wat je hebt geprobeerd, en waarom het nog steeds niet wil
Maar ik vermoed dat het best gaat lukken met die andere topics er bij
Dit topic is gesloten.
![]()