Volgens mij was het ARS i.p.v. UFO

Pagina: 1
Acties:

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28265

Dierenbescherming: "Koe ontvoerd door UFO"
Gepost door Gerson (M4stermind) - zaterdag 3 mei 2003 @ 11:25 - Bron: Local London
De RSPCA, de dierenbescherming van London trof in Osterley Park een bizar voorval aan. Inspecteur Mark Buggie, 35, die al acht jaar in Woolwich gewerkt heeft en vijf jaar in Brixton zegt dat hij nog nooit zoiets vreemds heeft meegemaakt. Buggie heeft de leiding over zeven inspecteurs en tien dierenambulances.

In het wildpark troffen ze een vers karkas van een wilde koe aan die geheel ontdaan was van het vlees. Wie dit ook gedaan mocht hebben, hij moet er zeer veel werk van gehad hebben, want het was een wilde koe, en hij zou drie kilometer met het vlees gelopen moeten hebben. "Het was erg bizar. Het leek erop alsof de koe ontvoerd was door een UFO. Het vlees was er heel secuur door hen af gestript, en hebben het karkas vervolgens weer terug gelegd", zegt Buggie. De dader is niet gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 03-05-2003 11:35 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je zou quote kunnen gebruiken, dit leest gewoon kut.

edit: juist
edit2: voor de wijsneuzen onder mij, het stond eerst tussen code tags, zodat alles op 1 extreem lange regel stond. Gelukkig had de TS het snel aangepast en was deze post dus overbodig. Niet nodig om 'm 10 keer te quoten dus.

[ Voor 90% gewijzigd door sdomburg op 03-05-2003 12:48 ]

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 11:31

NightBird

DPC-Crew Coding
sdomburg schreef op 03 May 2003 @ 11:36:

Maarre wat moeten we hiermee?
Als je nooit in /5 komt hoef je niet meteen zo hoog van de toren te blazen.

Magoed .. niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van DukeBox best es waar kan zijn....

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 20:45

scorpionv

This space for rent

Kijk eens wie het gepost heeft, Mastermind heeft altijd van die wazige verhalen :D

Maar het is wel schande om koeien te strippen, alhoewel ze beter een wilde koe kunnen pakken dan een koe uit de DPC-stal ;)

Fun while it lasted: World Community Grid!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Maarre wat moeten we hiermee?
Zie niet in wat het uitmaakt als de txt een beetje verschoven is..
Dierenbescherming: "Koe ontvoerd door UFO"

Gepost door Gerson (M4stermind) - zaterdag 3 mei 2003 @ 11:25 - Bron: Local London
De RSPCA, de dierenbescherming van London trof in Osterley Park een bizar voorval aan. Inspecteur Mark Buggie, 35, die al acht jaar in Woolwich gewerkt heeft en vijf jaar in Brixton zegt dat hij nog nooit zoiets vreemds heeft meegemaakt. Buggie heeft de leiding over zeven inspecteurs en tien dierenambulances.

In het wildpark troffen ze een vers karkas van een wilde koe aan die geheel ontdaan was van het vlees. Wie dit ook gedaan mocht hebben, hij moet er zeer veel werk van gehad hebben, want het was een wilde koe, en hij zou drie kilometer met het vlees gelopen moeten hebben. "Het was erg bizar. Het leek erop alsof de koe ontvoerd was door een UFO. Het vlees was er heel secuur door hen af gestript, en hebben het karkas vervolgens weer terug gelegd", zegt Buggie. De dader is niet gevonden.
Lama, ik zie het al. sdomburg.

[ Voor 70% gewijzigd door DukeBox op 03-05-2003 12:20 ]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Je zou quote kunnen gebruiken, dit leest gewoon heel vervelend.
beetje aangepast :). En ik vindt het wel meevallen zo vervelend is het niet lezen.

ontopic:
Idd die gerson post de meest wazige verhalen, en ik snap FOK niet, dat ze niet een beetje op die jongen letten, ik ben echt van menig dat de geloofwaardigheid van FOK aangetast word door dit soort verhalen.

En ik denk dat het gewoon stropers geweest zijn die het beest ergens anders gevilt hebben en toen het karkas hebben terug gelegd (dat of een praktical joke om in het nieuws te komen) :)

We zien het morgen wel in de output of die koe van de DPC was :P

[ Voor 5% gewijzigd door Pim. op 03-05-2003 12:23 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

misschien was 't gewoon een barebone :+

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

DukeBox schreef op 03 mei 2003 @ 11:35:
... Inspecteur Mark Buggie ...
DPC-inspecteur Mark_B ??? }) :P

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Verwijderd

./Proxy schreef op 03 mei 2003 @ 12:23:
[...]

beetje aangepast :). En ik vindt het wel meevallen zo vervelend is het niet lezen.

ontopic:
Idd die gerson post de meest wazige verhalen, en ik snap FOK niet, dat ze niet een beetje op die jongen letten, ik ben echt van menig dat de geloofwaardigheid van FOK aangetast word door dit soort verhalen.

En ik denk dat het gewoon stropers geweest zijn die het beest ergens anders gevilt hebben en toen het karkas hebben terug gelegd (dat of een praktical joke om in het nieuws te komen) :)

We zien het morgen wel in de output of die koe van de DPC was :P
Ik denk inderdaad dat het een dpc koe was de output is vandaag erg laag

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 12-05 20:30
:D

Ik denk eerder dat het een van die gekke silly riddertjes is. Ars zou zich hier nooit toe verlagen. ;(

Heb voor de zekerheid maar een topic geopend bij die gekke KWSN: klik

Verwijderd

neejoh....ik was het :) ;) :9 O-)

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 03 mei 2003 @ 15:59:
:D

Ik denk eerder dat het een van die gekke silly riddertjes is. Ars zou zich hier nooit toe verlagen. ;(

Heb voor de zekerheid maar een topic geopend bij die gekke KWSN: klik
De riddertjes willen niet happen. :7

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 18:23:
[...]

De riddertjes willen niet happen. :7
Geduld, the knights hebben altijd nogal wat tijd nodig, omdat de informatie eerst door hun botte helmen heen moet dringen. :)

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 12-05 20:30
Ercewee schreef op 03 May 2003 @ 18:32:
[...]

Geduld, the knights hebben altijd nogal wat tijd nodig, omdat de informatie eerst door hun botte helmen heen moet dringen. :)
offtopic:
Heb je deze schitterende taunt van KWSN gelezen op het Overclockersforum?

De riddertjes zullen wel happen. Ars heeft denk ik een ander soort humor. Wat beschaafder :)

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

MarcyDarcy schreef op 03 mei 2003 @ 19:31:
[...]
offtopic:
uiteraard :D

* Ercewee is vaste bezoeker van het KWSN forum.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 03 May 2003 @ 19:31:
[...]
offtopic:

De riddertjes zullen wel happen. Ars heeft denk ik een ander soort humor. Wat beschaafder :)
haha er hangt er 1 aan je haak je kan m zo binnenhalen
Pagina: 1