Van het kastje naar de muur lopen...
Ik heb hier XP pro NL dus omschrijving kan afwijken.
hmm... maar ik kom me xp niet meer ininternetinfo schreef op 03 May 2003 @ 10:43:
Even onder preferences van my computer naar Advanced gaan en op de 3e knop van Settings klikken. Zet nu Reboot automaticly uit en lees foutmelding en post die zonodig hier.
Ik heb hier XP pro NL dus omschrijving kan afwijken.
Btw, we zitten het nu wel softwarematig te zoeken, maar heb je er onlangs hardware bijgezet/aangesloten ofzo? Wat was de reden van een frisse installatie?
[ Voor 32% gewijzigd door internetinfo op 03-05-2003 10:48 ]
de reden dat ik xp wou instaleren is omdat er een aantal opties voor het traag opstarten van winxp
En het menu van F8 zie je weer wel...
Anders moet je gewoon even repair doen. Booten van XP CD en automatic repair kiezen.
ik krijg heel snel die bsod melding en dan wor dhet systeem gereboot.. en dat kom zeg maar in ee loopje
hoe heb j deze erop gezet? er overheen? of format, en dan booten vanaf cd?
“An elephant is a mouse with an operating system”
er over heen.. dus ik heb in windows xp gekozen voor upgradeelephtera schreef op 03 May 2003 @ 12:22:
probeer nog een x te installeren, alleen nu een niet SP1 versie.
hoe heb j deze erop gezet? er overheen? of format, en dan booten vanaf cd?
En regelmatig een image maken als het goed werkt (ghost of zo). Kan je altijd terug naar een goed werkende situatie zonder alles opnieuw te hoeven installeren.
dat wil ik dus niet..ArnieNFW schreef op 03 mei 2003 @ 13:03:
Dan lijkt het me logisch wat je nu moet proberen: opstart floppy erin (w98 of zo) en format c: geven. Doe ik altijd als ik een nieuw OS installeer.
En regelmatig een image maken als het goed werkt (ghost of zo). Kan je altijd terug naar een goed werkende situatie zonder alles opnieuw te hoeven installeren.
[ Voor 97% gewijzigd door DancePlaza op 03-05-2003 15:10 . Reden: dubbelpost ]
Lijkt mij de enige oplossing, data backuppen (2e partitie ofzo) in geval van NTFS ff een ntfs bootschijfie ergens vandaan toveren ( www.bootdisk.com hebben ze die vast wel anders google) en je zooi kopieren en dan format, helaas, het is denk ik niet anders.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein