Toon posts:

Juzt-Reboot (partities weg??)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi mede tweakers,

ik heb effe een vraagje aan diegene die wat verstand hebben van Juzt-Reboot.

Ik heb hem pas gekocht, wou hem installeren en natuurlijk probleempjes.
Probleem was dat ik mijn partities heb aangemaakt met Partition Magic 8, de c: niet.
Toevallig ondersteunt Juzt-Reboot ze niet, dus ik alle partities formatteren(Win XP) + verse versie van Windows XP. Uren werk, maar gelukkig weer in oude staat terug.

Toen ik daar klaar mee was wou ik Juzt Reboot installeren (Express installation).
Ging allemaal goed.
Rebooten.
Starten Win XP en toen de driver van Juzt-Reboot geinstalleerd.
Rebooten.
Starten Win XP en toen waren al mijn partities pleite behalve de c:, en ik had echt iets van neeeeeeeeee. :'( Hopen dat het nog opgeslagen stond op juzt-reboot maar na een heel tijd rondkijken nog steeds niks gevonden om dit te herstellen.

Opzich wel komisch iets wat alle data moet beschermen dat het juist nu verwijdert, maarja. 8)7

Kan het zo zijn dat alle overige partities verborgen worden gehouden en terug te zetten zijn??

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen._/-\o_

Grtz FreaCToR

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:41
Lees eerst de FAQ een goed, skip the greetz en vertel eens wat een juzt reboot is ... Als het is wat ik denk dan zul je het niet snel bij een Tweaker tegenkomen ... ;)

-

Verwijderd

Topicstarter
Juzt-Reboot is het hardwarematig manier van back-uppen/restoren van partities *kuch*

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=367