ATI Radeon

Pagina: 1
Acties:

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
ik zag bij norrod dat die nu ook ati radeon verkoopt... ATI RADEON 32Mb SDR AGP TV-OUT ƒ 450.00 is dit duur? wordt het binnenkort goedkoper? is het beter dan een gforce2mx?

best wel veel vragen... maar ik ben nieuwsgierig...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

kijk even rond op dit forum, het barst hier van de Radeon topics. En ja hij is beter dan een Mx maar ook minstens de helft duurder.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Die is met sdr geheugen en is minder snel dan de ddr versie, dat je dat iig weet.

Niet op voorraad.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
450 piek is niet de helft duurder volgens mij... scheelt maar 50 piek met een mx... is de sdr-versie nog wel sneller dan een mx?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

ik zit er ook aan te denken een Radeon te kopen, maar wat is nou precies het verschil met een Gefroce 2??

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Sorry, ik zal beter lezen de volgende keer ;)
stond er niet een review van de SDR op www.rage3d.com ?

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Op woensdag 22 november 2000 22:05 schreef hjs het volgende:
Sorry, ik zal beter lezen de volgende keer ;)
stond er niet een review van de SDR op www.rage3d.com ?
Nee, mijn fout... ik had de prijs tussen haken staan, dan geeft ie um dus niet aan... wist ik niet... :)
Ik zal eens op rage3d.com kijken.. Bedankt alvast

Pagina: 1