Oke,na veel zoeken hier op GoT,ben ik er nog niet uit ik zal me specs even vermelden:
Pc:amd athlon 1800 +
Geluidskaart:Terratec DMX 6 fire 24/96
Versterker:pioneer A227
Boxen:4 creative(van me oude live kaartje)aangesloten op me geluidskaart.
En 2 Jamo Compact 70 boxen die op me pioneer versterker zitten.
Goed,ik wil dus zo perfect mogelijk geluid hebben(wie niet),hoe zou ik dit allemaal het beste kunnen aansluiten,zodat ik het beste eruit kan halen?
Ik heb het nu zo aangesloten:
Ik heb nu dus van de line out(adapt/tape2) van versterker naar de line out van me Terratec,en aan me versterker heb ik de 2 jamo boxen hangen,achterin me geluidskaart heb ik de 4 boxen van creative aangesloten.
De versterker kan dus bijspringen als het allemaal iets harder moet
Er komt trouwens veel ruis uit de Jamo boxen als ik me versterker aanzet,en dan hoef ik hem niet eens hard te zetten,ik heb dan geen nummer draaien,ik heb ook nog een cd speler aan de versterker gekoppeld,en als deze speelt dan is er dus perfect geluid.
Ik wil er ook een mixer tussen gooien,werkt dit een beetje met deze samenstelling?
Samengevat:
Hoe kan ik met dit spul het beste me mp3tjes op me pc afspelen.
Alvast bedankt voor enige reactie:)
Pc:amd athlon 1800 +
Geluidskaart:Terratec DMX 6 fire 24/96
Versterker:pioneer A227
Boxen:4 creative(van me oude live kaartje)aangesloten op me geluidskaart.
En 2 Jamo Compact 70 boxen die op me pioneer versterker zitten.
Goed,ik wil dus zo perfect mogelijk geluid hebben(wie niet),hoe zou ik dit allemaal het beste kunnen aansluiten,zodat ik het beste eruit kan halen?
Ik heb het nu zo aangesloten:
Ik heb nu dus van de line out(adapt/tape2) van versterker naar de line out van me Terratec,en aan me versterker heb ik de 2 jamo boxen hangen,achterin me geluidskaart heb ik de 4 boxen van creative aangesloten.
De versterker kan dus bijspringen als het allemaal iets harder moet
Er komt trouwens veel ruis uit de Jamo boxen als ik me versterker aanzet,en dan hoef ik hem niet eens hard te zetten,ik heb dan geen nummer draaien,ik heb ook nog een cd speler aan de versterker gekoppeld,en als deze speelt dan is er dus perfect geluid.
Ik wil er ook een mixer tussen gooien,werkt dit een beetje met deze samenstelling?
Samengevat:
Hoe kan ik met dit spul het beste me mp3tjes op me pc afspelen.
Alvast bedankt voor enige reactie:)