ik zal even kort uitleggen wat pngbehavoir.htc doet, met pngbehavior kun je te samen met een stylesheet en een blank.gif een png plaatje onder IE 5+ transparant laten worden. Nu test ik dit woensdag op mijn hosting server alles werkt perfect.
Omdat de site verbouwd moest worden (CSS IE probleem) heb ik vandaag m'n werk lokaal afgemaakt en getest in alle mogelijke browsers, resultaat was bijna goed dus ik gooi de directory structuur via ftp op de hosting server. Wat wil nu, je raad het al, de pngs zijn opeen niet meer transparant.
In de logfiles is te zien dat blank.gif niet wordt opgevraagd, dus ook geen 404 ofzo. Vreemd
dus ik test ekact diezelfde directories op een aantal willekeurige webservers, allen werken gewoon geen enkel probleem.
Originele voorbeeld van webfx geprobeerd, maar helaas ook geen resultaat.
Wat kan er in die ene dag (op die server) in vredesnaam veranderd zijn de tijd uitgezonderd?
Omdat de site verbouwd moest worden (CSS IE probleem) heb ik vandaag m'n werk lokaal afgemaakt en getest in alle mogelijke browsers, resultaat was bijna goed dus ik gooi de directory structuur via ftp op de hosting server. Wat wil nu, je raad het al, de pngs zijn opeen niet meer transparant.
In de logfiles is te zien dat blank.gif niet wordt opgevraagd, dus ook geen 404 ofzo. Vreemd
Originele voorbeeld van webfx geprobeerd, maar helaas ook geen resultaat.
Wat kan er in die ene dag (op die server) in vredesnaam veranderd zijn de tijd uitgezonderd?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!