En voor het voorspellen van het volgende getal heb je een formule nodig

Zo'n programma is nou niet echt makkelijk.
FF een voorbeeld; 10-20-30-40; kan dus zijn, 10x, maar ook 50-(5-x)10, en zo dus ook 60-(6-x)10. Er zijn dus meerdere notaties mogelijk

In dit geval is de uitkomst wel altijd hetzelfde.
Een ander ingewikkelder voorbeeld is dus 1-4-9-16. Natuurlijk x^2, maar ook een andere. Maar ook de eerste keer is 1 de 2e keer (voorgaande getal) + 1 + 2x En natuurlijk hetgene wat je wil horen

, deze: De eerste keer is het maal 4, daarna maal 2+(1/4) , daarna maal 1+(7/9). Verband hiertussen; (met deling) 0.5625 en ongeveer 0,7901. Hier kun je ook weer een verband tussen trekken, met bijvoorbeeld optellen, machtsverheffen of vermenigvuldiging. Je hebt dus zo onwijs veel mogelijkheden dat het onmogelijk is om zo'n programma te maken.
Niet echt geweldig uitgelegd maar ala
Het is dus wel mogelijk om zo'n programma te maken. Het enige is dat je ALLE mogelijkheden moet afgaan voor verbanden (als je een verband hebt, heb je een formule

). Dat is dus met delen, vermenigvuldigen, optellen machtverheffen, worteltrekken, cosinussen, tangussen, sinussen, weet ik veel wat allemaal. En je moet ALLE mogelijkheden af voor een verband. En dat zijn er zo veel, dat het best mogelijk is om dit in een excel-bestand te plaatsen (moet je wel goed zijn met excel

). Maar dat kost zo veel tijd, ik denk niet dat er veel mensen zijn die hiervoor een programma willen maken
Het is net zoiets als met alle getallen afgaan of het mogelijk is voor die "24-game". Het is mogelijk, maar echt niet makkelijk. En daarnaast het je vele malen meer mogelijkheden. Als je vanuit gaat voor verbanden van vermenigvuldiging, dan moet je dus eerst kijken wat de vermenigvuldiging is tussen het 1e getal en het tweede getal, vervolgens tussen het 2e getal en het 3e getal, daarna tussen het 3e getal en het 4e getal etc. Vervolgens het het eerste getal wat je hebt berekend vergelijken met het tweede getal wat je hebt berekend enzo. Je kunt het zelf schrijven, ik denk namelijk niet dat veel andere het hebben gedaan.
Ennuh, lees eens voor de gein de faq, kicken binnen 24 uur mag niet. Of je haast hebt of niet, het mag niet. Wij helpen je wel, als je je aan de regels houd