Toon posts:

Side band : Moederboerd >> Gforce-kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Onderstaande systeem heb ik, volgens Sisoft Sandra ondersteund de Gforce 2 kaart "side band", maar deze optie kan ik nergens in de BIOS van het moederbord vinden ?

Iemand enig idee hoe Abit deze optie noemt ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 00:07 ]

Verwijderd

Side band addressing is gewoon een standaarrd functionaliteit van de AGP, en zal je ook nergens in het bios tegenkomen.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Meestal iets als Sideband Adressing ofzoiets. Volgens mij geen andere benamingen.
In sommige BIOSen kun je het aan/uit zetten, maar niet in alle.

[ Voor 29% gewijzigd door roelio op 03-05-2003 00:11 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:44
Net ff in me abit handleiding (kr7a) gekeken, maar daar staat het niet in. Zoals limoentje zegt zal ut meestal niet in te stellen zijn. Wat is ut (doet ut) eignlijk btw?

Verwijderd

AGP houdt 8 bit over om te gebruiken voor het adresseren van het geheugen zonder daarbij de daadwerkelijke data-stream te beinvloeden. het boost de performance dus, en is een van de voordelen ten opzichte van de PCI-bus.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

je zou Powerstrip kunnen gebruiken om de Sideband aan te zetten, indien die nu uitgeschakeld is.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vragen over waar sideband adressing (ook bekend als SBA) aan en uit te schakelen is komen regelmatig langs. Gebruik de search ajb, daarme zijn vele tips te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.