[beamer] full screen lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:46

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi,

ik heb een ask impression a4 beamer gekregen. nu heb ik met heet kabeltje wat erbij zit de laptop aangesloten (1024*768) maar ik krijg niet het volledige laptop beeld op mijn muur. als ik de laptop op een lagere resolutie zet lukt het ook niet.met de settings heb ik ook al 1 en andere geprobeerd ik kan het beeld wel verschuiven maar alles in beeld lukt NIET. iemand tips die toevallig ook zo'n beamer heeft?

Ik zou het doen!

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-02 13:21

casemodder

--->

ik had ook zo'n probleem met m'n tv out ik heb toen de desktop op de monitor op een lagere resolutie gezet dat de tv-out
voorbeeldje in jouw geval laptop beamer
800*600 1024*768
suc6

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Kun je niet een full screen overlay aan zetten op je 2e monitor? (Beamer in dit geval) Dat doe ik op mijn vaste bak ook altijd, maar het duurt meestal een seconde of 5 voordat ie full screen gaat. Misschien dat je hier wat aan hebt :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
WhizzCat schreef op 02 May 2003 @ 22:12:
Kun je niet een full screen overlay aan zetten op je 2e monitor? (Beamer in dit geval) Dat doe ik op mijn vaste bak ook altijd, maar het duurt meestal een seconde of 5 voordat ie full screen gaat. Misschien dat je hier wat aan hebt :)
deze optie heb ik niet op de beamer helaas :(

Ik zou het doen!

• WhizzCat
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

rammes schreef op 02 May 2003 @ 22:16:
[...]
deze optie heb ik niet op de beamer helaas :(
http://www.ask.no/support/guides.asp#a4

Woei, lang leve google, hier is iig de userguide voor je beamer te vinden. Misschien dat je daar wat wijzer van wordt ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
die guide had ik al gevonden :) maar daar vertellen ze niets over mijn probleem.. altans hoe het op te lossen :(

Ik zou het doen!

Verwijderd

eh... zou je niet het probleem bij je videokaart/drivers ervoor zoeken ? Dat lijkt mij heel wat logischer eigenlijk :o

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hmm ik zie nu dat de afstandsbediening meer opties heeft dan het apparaat zelf... ow fuck zul je zien dat je het daar mee kan instellen :(

Ik zou het doen!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 22:38:
eh... zou je niet het probleem bij je videokaart/drivers ervoor zoeken ? Dat lijkt mij heel wat logischer eigenlijk :o
nee dude... :) probleem zit em in de beamer.. laptop of elk andere pc werk prima

Ik zou het doen!

Verwijderd

rammes schreef op 02 May 2003 @ 22:43:
[...]

nee dude... :) probleem zit em in de beamer.. laptop of elk andere pc werk prima
Respect, maar dat zegt niets... maar ik ben benieuwd :)
Toch misschien handig als je vertelt wat voor kaart erin zit en welke drivers je gebruikt ? :)

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ok laptop ibm thinkpad 390 standaard windows xp driver...
laptop dell c840
nvidia geforce 440 go
driver nvidia
date 2/6/2002
version 2.7.5.0

[ Voor 5% gewijzigd door rammes op 02-05-2003 23:10 ]

Ik zou het doen!

• GreenGras
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08-2022

GreenGras

Audiofiel

Voor dit probleem heb je het programma "powerstrip" nodig. Hiermee kun je precies bepalen watvoor resolutie je videokaart uit moet gaan sturen.

http://www.entechtaiwan.com/ps.htm

Suc6!!!

I had to Google JFGI, the irony was overwhelming...

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
jemig.. ik heb dat pakket geinstalleerd maar ik krijg voor geen mogelijkheid de resolutie van de vga out op de laptop (crt uitgang heet dat toch?) op de gewenste resolutie. als ik hem de boel laat detecteren dan herkent hij de uitgang niet eens.

Ik zou het doen!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
iedereen is er hier vanuit gegaan dat jij een TV-out van je laptop aan je beamer hebt geknoopt, maar is dat wel zo?
Uit je reacties maak ik op dat je de beamer op de VGA-aansluiting van de laptop hebt zitten.
Kan het zijn dat je laptop een monitor op de externe uitgang wil hebben, dus een die via pin 15 terug zegt dat hij die-en-die monitor is :?
Oftewel lukt het wel met een losse monitor om full-screen op het beeld te krijgen?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Mad_Demon
  • Laatst online: 22:07

Mad_Demon

de dokter

Volgens mij staat de zoom-functie (of iets dergelijks) aan op de beamer. Heb je de afstandsbediening er niet bij?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
TD-er schreef op 05 May 2003 @ 10:32:
iedereen is er hier vanuit gegaan dat jij een TV-out van je laptop aan je beamer hebt geknoopt, maar is dat wel zo?
Uit je reacties maak ik op dat je de beamer op de VGA-aansluiting van de laptop hebt zitten.
Kan het zijn dat je laptop een monitor op de externe uitgang wil hebben, dus een die via pin 15 terug zegt dat hij die-en-die monitor is :?
Oftewel lukt het wel met een losse monitor om full-screen op het beeld te krijgen?
iok geloof het ook :) maar nee ik heb geen tvout op DIE laptop. ik gebruik gewoon de vga uitgang. ik wil de uitgang van de laptop gewoon de uitgang waar je normaal een monitor aan mikt. aan de beamer hangen. dat is ook geen probleem, de kabels die erbij zitten werken ook. alleen zoals mad_damon al zegt het lijkt of de beamer in zoom staat... maar ik heb dus een afstandbediening erbij :(

Ik zou het doen!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ik heb ne importeur gebeld...hij is nu aan het uitzoeken of het probleem met de afstandbediening opgelost kan worden

Ik zou het doen!

Pagina: 1