[Netware6] Ip address en domain wisselen

Pagina: 1
Acties:

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

Topicstarter
Vandaag is dus heel het netwerk overgegaan van de ene ip range naar de ander, namelijk van 213.* naar 10.*, hierbij is ook de domein naam veranderd.

Alles ingesteld, dns op linux geinstalleerd resolved netjes, naar mijn weten overal waar het oude ip stond het veranderd in het nieuwe ip, sys:/etc/hosts vervanderd
sys:/etc/hostname veranderd.

Maar nu wil de NDPS Broker niet meer opstarten, hij zegt dat hij niet door de tree kan brouwens om zijn broker opject te vinden.

Als ik dsrepair doe krijg ik geen fouten, dus ik neem aan dat er met de NDS verder niets mis is.

Is er toevallig iemand hier die tips heeft om mijn NDPS weer werkende te krijgen..

http://www.teamcoldfusion.nl

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

reggy schreef op 02 May 2003 @ 21:59:
Vandaag is dus heel het netwerk overgegaan van de ene ip range naar de ander, namelijk van 213.* naar 10.*, hierbij is ook de domein naam veranderd.

Alles ingesteld, dns op linux geinstalleerd resolved netjes, naar mijn weten overal waar het oude ip stond het veranderd in het nieuwe ip, sys:/etc/hosts vervanderd
sys:/etc/hostname veranderd.

Maar nu wil de NDPS Broker niet meer opstarten, hij zegt dat hij niet door de tree kan brouwens om zijn broker opject te vinden.

Als ik dsrepair doe krijg ik geen fouten, dus ik neem aan dat er met de NDS verder niets mis is.

Is er toevallig iemand hier die tips heeft om mijn NDPS weer werkende te krijgen..
Heb je de broker al eens weggegooid en opnieuw aangemaakt?

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 18:40

Jaymz

Keep on moving !

Ram die errorcode is bij support.novell.com (knowledgebase) en/of roep um hier es (volledig)

Lijkt het hierop ? klik ?

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

Topicstarter
Het is ondertussen dus al gelukt, sorry dat ik hier niet tussendoor geweest ben, maar voor de mensen die gelijk soortige problemen krijgen.. Het probleem was dus dat de timesync weggevallen was en dat de tree out of sync was..

Dat krijg je immers als je je servers allemaal een ander ip geeft, de tree gesynced, time gesynced en toen was het opgelost

http://www.teamcoldfusion.nl