@Home: verschil basis en breedband pakket?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
Ik vroeg me af of het verschil tussen het basispakket en het breedbandpakket heel erg groot is.

we hebben nu namelijk breedband, maar zitter er aan te denken om naar basis te gaan, alleen download ik wel veel....vandaar deze vraag...

iemand ervaring????

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

houd een dag of 2 bij wat je download, kijk op de site of het voor jouw veel verschil zou maken, trek je conclusies.

search vraag.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Ik heb hier @home basis (bij mijn moeder) heb zelf het snelste tweakdsl abonnement :-) . Maar het is erg goed internetten. Downloaden is te doen. Bestanden groter als 10 mb duren gewoon een tijdje, maar het is echt goed te doen. Ik denk niet dat ik het het prijsverschil waard zou vinden.

Verwijderd

Basis: Snelheid tot 312 kb/s (max download)
Breedband: Snelheid tot 2 Mb/s (max download)
Staat ook op de site van @home.
Als je echt veel download.. als in films en dergelijke... dan ik breedband sneller..
Maar je moet zelf afwegen of het verschil in snelheid de extra kosten voor jou waard is...

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
ja, dat heb ik inderdaad ook gelezen, maar ik download bijvoorbeeld veel met kazaa....en de download snelheid komt echt nooit boven de 100-150kb/sec uit....daar merk ik dan dus helemaal niks van lijkt me....de meeste servers hebben een downlaod snelheid van ongeveer 300-400kb/sec.....oftewel...dat blijft dan toch gewoon hetzelfde lijkt me...

ik heb immers nog nooit iets gedownload met meer dan 500kb/sec...

dat betreft zou het dus heel goed kunnen......lijkt me...of zit ik er nu helemaal naast?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 22:34:
Basis: Snelheid tot 312 kb/s (max download)
Breedband: Snelheid tot 2 Mb/s (max download)
Staat ook op de site van @home.
Als je echt veel download.. als in films en dergelijke... dan ik breedband sneller..
Maar je moet zelf afwegen of het verschil in snelheid de extra kosten voor jou waard is...
Staat dus gewoon op de site van hunzelf.
Of je daar vrede mee hebt, welke je moet kiezen en of die specs gehaald worden is geheel aan jou.
Als je nu een prut verbinding hebt, zal de basic ook niet veel beter zijn.

Search vraag dus (en sowieso zou het in IT moeten, maar gaat hij volgens mij net zo hard dicht).

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.