kan nergens op i-net vinden wanneer F1 2003 uitkomt, met alle nieuwe regels etc. en dan dus voor de PS2.
iemand? bvd!
iemand? bvd!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee, ze jullie precies de regels van die seizoenen naboosten.Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 22:11:
2004?maar waarom?
enig idee of daar ook de nieuwe regels van pas zullen komen?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
heb je daar toevallig een bron van dan?kNarf schreef op 02 mei 2003 @ 22:23:
Op de PS2 komt toch juist wel een F1 spel met de 2003 licentie?
Ik dacht juist te lezen gehebben dat EA de licentie te duur vond. De F1 career spellen zullen in Amerika ook niet voor de Xbox en Gamecube uitgebracht worden, enkel PS2 ( die trouwens de seizoenen 98-02 behelst )kNarf schreef op 02 May 2003 @ 22:23:
Op de PS2 komt toch juist wel een F1 spel met de 2003 licentie? Want dat was juist de reden dat EA geen F1-2003 uitbrengt; Sony had als enige de licentie daarvoor.
F1 Career Challenge komt trouwens al in juni dit jaar en niet pas in 2004.
Je bent een beginnende rijder die zich moet opwerken, vandaar 'career'Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 22:15:
dat is raar, stel je wilt als schumi rijden
of ben je 1 of ander fictief persoon?
[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 02-05-2003 22:42 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Was ik vergeten te melden ja, EA heeft die licentie idd niet omdat die te duur zou zijn. Het spel heeft trouwens de seizoenen 99-02AudiRS4 schreef op 02 May 2003 @ 22:41:
[...]
Ik dacht juist te lezen gehebben dat EA de licentie te duur vond. De F1 career spellen zullen in Amerika ook niet voor de Xbox en Gamecube uitgebracht worden, enkel PS2 ( die trouwens de seizoenen 98-02 behelst )
[...]
De BAR met dubbele livery komt inderdaad uit 99, het eerste seizoen waarvan EA een F1 game van gemaakt had. Ik heb nog geen bevestiging aan de kant van Sony gezien wat betreft een F1 game, maar wat niet is kan nog komen, en ik verwacht dat er na '96 tot '02 er vast wel een '03 aankomtkNarf schreef op 02 May 2003 @ 22:53:
[...]
Was ik vergeten te melden ja, EA heeft die licentie idd niet omdat die te duur zou zijn. Het spel heeft trouwens de seizoenen 99-02
Ik heb geen bron dat er een 2003 spel voor de PS2 is aangekondigd, maar er gaan wel sterke geruchten dat Sony als enige de licentie heeft en aangezien ze al een aantal jaar jaarlijks F1 spellen uitbrengen omstreeks oktober/november in de Formula One serie zal er dit jaar ook wel 1 komen.
Ik kan me geen F1 1999 van EA herinnerenAudiRS4 schreef op 02 mei 2003 @ 22:56:
[...]
De BAR met dubbele livery komt inderdaad uit 99, het eerste seizoen waarvan EA een F1 game van gemaakt had.
Ja.. F1C 99-02 wordt de laatste F1 titel van EATrouwens, te duur voor EA... damn...Dan moeten ze toch wel erg weinig er op kunnen verdienen
Of ik vergis me, maar EA heeft toen een F1 manager gemaakt met het seizoen 1999 erin verwerkt. De eerste racer was F1 2000. En jammer dat EA er geen geld meer inziet, want ook Geoff Crammond zullen we niet snel terugzien met de Grand Prix serie (failliete studio, etc.). Zo wordt het wel erg stil wat betreft F1 games.kNarf schreef op 02 mei 2003 @ 23:10:
[...]
Ik kan me geen F1 1999 van EA herinneren![]()
[...]
Ja.. F1C 99-02 wordt de laatste F1 titel van EA
Verwijderd
De verkoop resultaten van f12002 waren ook niet echt een inspiration om aan een nieuw deel te beginnen.. als ze zeker weten dat ze er veel winst op maken zijn de kosten van de licenties ook niet van belang.Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 23:52:
vreemd dat het in eens te duur is voor EA, bewijst maar weer dat de f1 steeds meer om het geld dan om de sfeer eromheen draait...
kNarf schreef op 02 May 2003 @ 22:53:
[...]
Ik heb geen bron dat er een 2003 spel voor de PS2 is aangekondigd, maar er gaan wel sterke geruchten dat Sony als enige de licentie heeft en aangezien ze al een aantal jaar jaarlijks F1 spellen uitbrengen omstreeks oktober/november in de Formula One serie zal er dit jaar ook wel 1 komen.
Formule One 2003 wordt dus geshowed op de E3. Bij deze dus officieel aangekondigd. Jammer dat dat alleen op de PS2 is.Sony heeft altijd sterke first-party titels gehad, en dit jaar lijkt geen uitzondering te worden. De consolegigant, die eerder aangaf zelf minder games te gaan maken, pakt in 2003 flinkt uit. De hoofdrol is uiteraard weggelegd voor Gran Turismo 4. Nu zijn er wel weer sequels op de stand van Sony te vinden. Zoals Nico, de opvolger van Ico, Jak 2 en Ratchet & Clank: Going Commando. Er zijn ook een paar grote afwezigen zo is Kin, gemaakt door het Nederlandse Lost Boys, niet te vinden.
Sony besteedt verder redelijk veel aandacht aan zijn online games. Zo krijgt de nieuwe versie van World Rally Championship online mogelijkheden en wordt de opvolger van Socom getoond. Andere online games zijn: de bekende RPG Everquest, de sloopracer Destruction Derby Arenas en de tankshooter Hardware Online Arena.
De complete lijst met games is hieronder te vinden.
Gran Turismo 4
Nico
Jak 2
Ratchet & Clank: Going Commando
Ghosthunter
Destruction Derby Arenas
Syphon Filter Omega Strain
Rise To Honor
Hardware Online Arena
Twisted Metal Black Online
My Street
This Is Football 2004
World Rally Championship 3: Online
Everquest
Formula One 2003
Eye Toy
SOCOM 2
Dark Cloud 3
www.gamez.nl
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq