Toon posts:

pelikan cartridge van dutch treat

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja ik was diegene die "dutch treat" adviseerde een pelikan cartridge te kopen. Alleen echt jammer dat de meneer in kwestie zijn eigen waarheid aan het verhaal plakt. Hier toch de andere kant van de toonbank. Jazeker Dutch treat ik vroeg ook hoeveel keer je de printkop zelf gereinigd had. 3 keer was je antwoord. Soms helaas te weinig en kan 6 keer tot 8 keer pas soelaas bieden. (zeker als je een oude printer hebt) (geen 10 keer is ook nooit gezegd). Op het moment van advies, zodanig opgeblazen reageren alsof ik een vriendje van je was, sorry maar een normale reactie is anders. Het is jammer dat men tegenwoordig zo onbeleefd reageert. Ik hoop, dat het gewaardeerd is dat sowieso zonder aankoopbewijs de cartridge is teruggenomen. Ik had je nl. niet herinnerd en was derhalve ook niet verplicht dan om het terug te nemen, maar uit service uiteraard de klant gelijk gegeven. Een advies voor de volgende keer: stel je gewoon op een normale manier op. Je vangt nl meer vliegen met stroop dan met azijn, ondanks het feit dat je de printerdrivers 3 uur lang erop en eraf gehaald hebt. Verder wens ik je het allerbeste toe, minder stress over een printer en ben je uiteraard nog steeds van harte welkom, want ik kijk niemand de winkel uit en ben ook nooit te beroerd om nieuwe ervaringen te leren, zelfs ik ben een mens. groeten

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

:?

Dit topic is gesloten.