spellen ps2 uit Rusland spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• vitellius
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-01 16:17
Hoi allemaal

Ik heb deze week in Rusland wat spellen voor de Ps2 in Rusland gekochtm die kosten daar ongeveer 7 euro. De dvd's zijn er gewoon uit als een normale dvd, dus niet als een dvd-r. Ik heb de spellen in de winkels op een ps2 gespeeld zien worden, maar nu ik thuis ben doen ze het niet, weet iemand wat voor chip ik moet laten inbouwen om de spellen het te laten doen?

Bij voorbaat dank

Jurgen

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:20

dominic

will code for food

Mja dat had ik je op een briefje kunnen meegeven dat dat niet gaat werken.. Bovendien is het ombouwen van een PS2 inmiddels illegaal dus je zult een gemodde ps2 moeten gaan kopen 2ehands..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

is dit wel helemaal kosher? :/

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 14:43

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Faq Spielerij
Policy omtrend modchips.

Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics hierover niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot, en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips zitten nou eenmaal in een nogal grijs gebied qua legaliteit.
lees dat maar eens door ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bizzarro op 02-05-2003 21:27 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Met andere woorden, Aanvullende FAQ en policies Spielerij even door lezen en dan met name:
IceStorm schreef op 03 December 2001 @ 14:01:
:? Policy omtrend modchips.

Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics hierover niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot, en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips zitten nou eenmaal in een nogal grijs gebied qua legaliteit.

Dit topic is gesloten.