Toon posts:

LIKOM scherm komt geluid uit!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een LIKOM L705x 17inch scherm en 2 aparte gewone boxen, maar ik had eens mijn boxen niet gebruikt, omdat ik de PC had verplaatst. Maar nu als ik goed luister, komt er als ik een liedje laat spelen in Windows het geluid zeer stilletjes uit het scherm, en als ik een spel laat spelen, komt het geluid ook zeer stilletjes uit het scherm, er is langst de buitenkant niets te zien dat op boxen lijkt, en toch komt als je heel goed luistert, het geluid stilletjes uit het scherm. In de handleiding staat er niets over in, en op de website ook niets, kan iemand mij helpen om dit geluid luider te zetten zodat ik dit als een box kan gebruiken?

Thanks

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Komt het niet toevallig uit je pc-speaker?

Als er geluid uit zou komen zou er nl. toch echt wel een audio-aansluiting naar je soundcard moeten lopen..

Download my music on SoundCloud

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
:?

Beetje een vreemd verhaal.. Maargoed, als het geluid uit je monitor komt, moet er minimaal een verbinding tussen de geluidskaart en de monitor zitten.. (line-out van de geluidskaart).

Controleer dat eerst eens even.

Als dat er niet is kan er geen geluid uit je monitor komen.. Hooguit uit je pc-speaker ofzo..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als de fabrikant zegt dat er geen boxen in zitten.. lijkt mij dat het geluid toch ergens anders vandaan komt. Maar als je het zeker wil weten moet je ff de kap van je monitor afhalen, dan zie je de boxen wel zitten (of niet), en misschien kan je daar ook wel ergens de boxen afstellen.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Die aansluiting van line-out > monitor hoeft er misschien niet per sé te zijn. Ik heb het ook eens voor elkaar gekregen het geluid van de HD van m'n laptop wat harder te horen door m'n speakers, zonder microfoon oid. Ging gewoon door het stopcontact 8)7 (tenminste, er was geen andere fysieke verbinding :)).

Maar even voor de duidelijkheid dan : zet als je dat geluid hoort je monitor eens uit. Dan sluit je iig uit dat het uit je pc-speaker oid komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 02-05-2003 22:20 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
W3ird_N3rd schreef op 02 May 2003 @ 22:20:
Die aansluiting van line-out > monitor hoeft er misschien niet per sé te zijn. Ik heb het ook eens voor elkaar gekregen het geluid van de HD van m'n laptop wat harder te horen door m'n speakers, zonder microfoon oid. Ging gewoon door het stopcontact 8)7 (tenminste, er was geen andere fysieke verbinding :)).
Hmmm.. Je hebt inderdaad gelijk, 't is mogelijk.. Dat is namelijk gewoon overspraak, waarbij het signaal via allerlei lekken bij de versterker terechtkomt. Maar dan nog moet in ieder geval de monitor een versterker en speakers hebben :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wat gebeurt er als je het geluid gewoon in "Volume" in je taakbalk systemtray helemaal openschroeft :?

Vreemd verhaal maar het klinkt me wel grappig in de oren :D

[ Voor 43% gewijzigd door Glashelder op 03-05-2003 00:15 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Ik heb bij een compaq deskpro en computer :), een speaker zitten in de kast :P. Dit is dus gewoon een Audio speaker die verbonden is via het mobo, met de onboard geluidksaart :). Leuk voor standaard windows geluidjes :P.

Maar heeft je monitor een line-in ingang voor audio of zo :? Of alleen video en stroom.

Wat voor monitor hebben we het eigenlijk over ?
Pagina: 1