Toon posts:

[IE 6] sluit iedere keer af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb windows xp met alle update's. De afgelopen week krijg ik steeds hetzelfde probleem. Als ik naar sommige website's toe gaat, (onderandere mijn eigenste)
members.home.nl/mhendrikx en dan naar nieuws, slaat internet zonder error af.

Ik krijg nergens een foutmelding ook niet in het log.

wat zou dit kunnen zijn. Op google en microsoft.com staat ook niks

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
KOmt misschien door de java applets. Zet dat eens uit in IE.

Verwijderd

Topicstarter
die staan al uit

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je al gecontroleerd op Spyware? Kijk eens met Ad-Aware.

Anders zou je kunnen proberen om Internet Explorer opnieuw te installeren/repareren, kijk eens in dit artikel van Microsoft: How to Reinstall or Repair Internet Explorer and Outlook Express in Windows XP :).

[ Voor 42% gewijzigd door Compubiter op 02-05-2003 21:25 ]

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Kijk, dit is een mooi moment om op een fatsoenlijke browser over te stappen.. Mozilla of Opera bijvoorbeeld. ;)

(Sorry, ik heb in het laatste jaar IE misschien 3x gestart, kan je niet verder helpen)

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als hij niet crasht, en er staat niets in de log's, dan wordt het venster dus gewoon gesloten.
Heb je toevallig een pop-up killer geinstalleerd? Sommige popup killers reageren niet alleen op popup's maar ook op de title's van websites..

• sdomburg
QuarK schreef op 02 May 2003 @ 22:35:
Kijk, dit is een mooi moment om op een fatsoenlijke browser over te stappen.. Mozilla of Opera bijvoorbeeld. ;)

(Sorry, ik heb in het laatste jaar IE misschien 3x gestart, kan je niet verder helpen)
Als ik in PMG een vraag stel over fouten die memtest geeft met mijn geheugen raad jij mij ook aan een Apple Macintosh te kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik niet heb gereageerd.

het ligt aan java. Gedeinstalleerd en opnieuw en toen werkte het weer. Dus deze kan dicht

• sdomburg
Verwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 11:32:
Sorry dat ik niet heb gereageerd.

het ligt aan java. Gedeinstalleerd en opnieuw en toen werkte het weer. Dus deze kan dicht
Je zat dus eerst gewoon uit je nek te lullen?

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg: Iets vriendelijker mag ook wel!!

Internet werkte niet goed en dan ga ik dingen uitproberen door vinkjes uit te zetten en ik had alles van java uitgezet, maar blijkbaar moet je hem helemaal deïnstalleren en ik heb NIET gezegd dat ik hem gedeïnstallerd heb.
Pagina: 1