Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

voordeur van Chieftec Dragon full tower los te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:36
Ik heb dus m'n deur gemold. 2 gaten van 85mm geboord ipv. 74mm.
Klinkt ontzettend stom en dat is het ook. Drong niet tot me door toen ik er mee bezig was.

Anyways, weet iemand of het mogelijk is om uberhaupt aan een losse deur te komen of heeft iemand er heeeeeel toevallig een over waar ie toch niks mee doet om wat van reden dan ook.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:09

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hier is een 2e hands losse te koop
hier staan wel losse deuren tussen, weet niet of het bigtower modellen zijn..

Anders plak je toch gewoon er een stukje plexie overheen :?
Laat dat topic nou ergens anders over gaan ;)

[ Voor 30% gewijzigd door HielkeJ op 02-05-2003 20:30 ]

• freshy98
euhm..die deur bedoelde ik niet.
ik bedoelde de deur aan de voor zijde van de kast. dus die voor de 5.25" bays zit.

btw: zijdeur? ik noem dat een zijpaneel. but that's besides the point.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:09
Hielkej schreef op 02 May 2003 @ 20:29:
hier is een 2e hands losse te koop
hier staan wel losse deuren tussen, weet niet of het bigtower modellen zijn..

Anders plak je toch gewoon er een stukje plexie overheen :?

[...]

Laat dat topic nou ergens anders over gaan ;)
Foutje.. 8)7 bedankt..

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tom Weustink schreef op 02 May 2003 @ 20:32:
euhm..die deur bedoelde ik niet.
ik bedoelde de deur aan de voor zijde van de kast. dus die voor de 5.25" bays zit.

btw: zijdeur? ik noem dat een zijpaneel. but that's besides the point.
owh :) :P
Die zijn er volgens mij niet los te krijgen, mail anders een naar een importeur van chieftec.

suc6

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 07:58
Tom Weustink schreef op 02 May 2003 @ 20:25:
Ik heb dus m'n deur gemold. 2 gaten van 85mm geboord ipv. 74mm.
Klinkt ontzettend stom en dat is het ook. Drong niet tot me door toen ik er mee bezig was.

Anyways, weet iemand of het mogelijk is om uberhaupt aan een losse deur te komen of heeft iemand er heeeeeel toevallig een over waar ie toch niks mee doet om wat van reden dan ook.
Ik neem aan dat ze voor fans zijn, dus waarom niet 2x 92mm fans ipv 2x 80mm fans?

• freshy98
heb net al via de chieftec site zelf geprobeerd, maar de send page werkt niet *grmbl*

ik ga iig wat winkels mailen.

thnx

• freshy98
omdat ik de eerste 3 5.25" bays gebruik om een 120mm fan achter te bouwen om mijn vapochill systeems van lucht te voorzien.
2 keer 74mm gaten ervoor (zonder fan uiteraard) zorgen dat er genoeg lucht kan worden aangezogen door de 120mm fan. 2 keer 80mm boven elkaar past heel mooi bij de 3 keer 5.25". 2 keer 85mm boven elkaar wordt niet mooi meer omdat je dan een groot gedeelte van het 4de 5.25" bay zit (zit overigens niets in, maar toch).

edit: dat uiteraard zonder fans was niet als flame bedoelt. zag het later pas toen ik de post van The Undertaker nog een keer goed las.

edit2: dit is een impressie van hoe het er uit zou moeten zien. met 74mm gaten dus. http://img.hexus.net/blackice2/bayhole2-big.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door freshy98 op 02-05-2003 20:46 ]

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Ja ik heb hier wel een link! Dat zijn alleen wel sidepanels met windows erin samen met een fan! Ik weet nie of dat wa is????
http://www.xxlcases.nl/
En dan moet je kijken bij Windows-------->windows chieftec

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Zoals je ziet was dat dus echt wel goed te vinden :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

En zoals ik nu zie had in geen gelijk 8)7 |:(
Weer open

[ Voor 3% gewijzigd door m-m op 03-05-2003 15:13 ]

Verwijderd

Tja nadeel maar alleen in duitsland hebben ze die troep denk ik

http://www.case-world.de/Online-Shop/online-shop.html

suc6

Verwijderd

Je kan de hele voorkant bestellen.. maar waar.. Ik gaat ff zoeken

Edit:
Volgens mij was het FH, maar ze staan niet meer op de site. Je kon daar de hele front bestellen inclusief deur dus. Anders moet je hen ff mailen en vragen :?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 17:04 ]

Verwijderd

Ja inderdaad. Met de search was je op nog een topic gestuit waar iemand hetzelfde probleem had. Was iets van 15 euro voor alleen een deurtje als ik me niet vergis.
Uiteindelijk toch nog gevonden: Schade aan chieftec
Fewture heeft gelijk, FH had ze wel, maar staan niet meer op de site.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 17:49 ]

• freshy98
fewture, ik heb vandaag gemailed met FH en die hadden op korte termijn de blauwe voorkant leverbaar. voor andere kleuren moesten ze contact op nemen met de importeur/leverancier. hier wacht ik dus ff op.

bananekoning, ik dacht echt dat ik de enige was.

dave2000, interessante (was het nou met 2 r'n of 2 s'n? benhet ff kwijt) site. maar in NL blijkt er dus ook wel aan te komen.

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-11 10:05
wat ik zou doen: neem contact op met de Nederlandse importeur van Chieftec, en zeg dat je een nieuwe voordeurtje nodig hebt. En vermeld dit nummer samen met de kleur (dus bijvoorbeeld "Ik wil graag een nieuw deurtje met product code DA-01WD-FPD in de kleur zilver bestellen".

BTW, de standaard kleurcodes in de productcodes van chieftec gaan niet op voor deurtjes (ie DA-01SL-D is een zilvere kast, terwijl DA-01B-D een blauwe is), omdat het erop lijkt dat elk deurtje dezelfde code heeft.

Ik hoop dat dit helpt :7

Verwijderd

als je het email adres wil hebben van chieftec importeurs moeje me maar ff mailen.. :P die verkopen het deurtje voor 15 exl btw en verzend kosten

Deurtje DA-01BL-D € 15.00

deze had ik nodig :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 13:28 ]

Verwijderd

Welke kleur heb je nodig ?
Ik heb nog een zwarte over, voor een bigtower. (6 maal 5,25" bay)

• freshy98
treinhomo, dat is degene die ik nodig heb.
maar zag dat je in tilburg woont. ik woon in enschede of pijnacker (don't ask to explain).
hoe gaan we dat doen dan?

voor de rest, FH gaat bij de importeur navraag doen voor een zwart front (compleet).
komt dan op ongeveer 19 euro uit.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:39

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Tom Weustink schreef op 04 May 2003 @ 21:20:
maar zag dat je in tilburg woont. ik woon in enschede of pijnacker (don't ask to explain).

voor de rest, FH gaat bij de importeur navraag doen voor een zwart front (compleet).
als treinhome per post laat komen ben je nog goedkoper uit denk ik zo :)

• freshy98
dat zeker, maar lijkt mij lastig in te pakken?

btw: als ik een hele nieuwe front heb dan kan ik nog eens wat klooien..als je naar de link hier http://img.hexus.net/blackice2/bayhole2-big.jpg dan zie je dat ik ook nog 3 5.25" goed moet zagen ;)

• HENNEP
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

wow, dat noem ik nou nog eens zonde van je frontje's :P

ik kan die dingen goed gebruiken hehehehehe :)

[ Voor 4% gewijzigd door HENNEP op 05-05-2003 02:35 ]

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
chieftec onderdelen/.
Whehehe, ik ben een poos geleden ook opzoek geweest naat zo'n deur. omdat de gaten van me VU meter er niet lekekr recht onderelkaar in zitten. Kon het toendertijd nergens vinden.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/p.vandegoolberg/mod/case/DSCF0008a.JPG

Achjah, zo erg ist bij mij nu ook weer niet (CM compo @ theparty gewonnen) dus meeste mensen zullen het wel niet zien :X

• freshy98
hennep, hoezo kun jij die dingen goed gebruiken???
explain...

Verwijderd

Tom Weustink schreef op 05 mei 2003 @ 21:07:
hennep, hoezo kun jij die dingen goed gebruiken???
explain...
Misschien omdat ie al een paar frontjes vern**kt heeft in de verontstelling dat ie goed kon zagen/dremelen :9

Verwijderd

Tom Weustink schreef op 04 May 2003 @ 21:20:

Mail je adres even..stuur ik 'm zaterdag op....als jij dan op de ogen van het konijn van de buren belooft dat je de porto-kosten overmaakt, brengen wij met z'n tweëen deze wereld een klein beetje dichter bij de punica-oase die het zou moeten zijn....

• freshy98
Hummel-X, dat moet het zijn :D

treinhomo, zie je mail box ;)

• EraZor
  • Laatst online: 20-11 16:38

EraZor

Don't mention the war

Enorme schop....

De links uit deze thread werken (uiteraard) helaas niet meer.... Is er iemand die toevallig nog een zwart deurtje heeft liggen voor 4 bays? en een afdekplaatje? Of een link naar waar ik ze zou kunnen vinden :?

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2003 @ 13:24:
als je het email adres wil hebben van chieftec importeurs moeje me maar ff mailen.. :P die verkopen het deurtje voor 15 exl btw en verzend kosten

Deurtje DA-01BL-D € 15.00

deze had ik nodig :P
misschien kan je chieftec nog mailen?

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Arnold-D schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:22:
[...]

misschien kan je chieftec nog mailen?
Da's heel lang geleden he? Ik heb idd gemail naar chieftec en een aantal webshops, maar spul is niet te leveren....en chieftec reageert niet...

[ Voor 4% gewijzigd door EraZor op 12-01-2007 14:27 ]

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

EraZor schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:27:
[...]

Da's heel lang geleden he? Ik heb idd gemail naar chieftec en een aantal webshops, maar spul is niet te leveren....en chieftec reageert niet...
wanneer heb je chieftec gemaild??
kan makkelijk zo 2dagen duren hoor.., en het is vrijdag..

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Dat is toch denk ik een maand of 2 geleden. Meerdere malen gemaild. De frontplates zijn sowieso nooit los leverbaar geweest, voor zover ik weet en ik kan het deurtje alleen in het wit vinden op een vage duitse weshop......ebay ook geen soelaas....

• Arnold-D

Arnold-D

Nad - Feel The Power

EraZor schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:37:
Dat is toch denk ik een maand of 2 geleden. Meerdere malen gemaild. De frontplates zijn sowieso nooit los leverbaar geweest, voor zover ik weet en ik kan het deurtje alleen in het wit vinden op een vage duitse weshop......ebay ook geen soelaas....
nog een paar keer mailen helpt ook wel is.. :)

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

jack@chieftec.com

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Mja...ik heb al een aantal mailadressen gehad bij chieftec...maar ik krijg nergens thuis, helaas.... Wbt dat deurtje: wellicht beun ik er zelf wel een nieuw hengsel aan, maar iemand heeft toch wel zo'n afdekplaatje liggen?

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Aan de hand van de topic kick ben ik gisteren begonnen met mailen. Ook mijn Chieftec voordeurtje heeft het begeven :(

Ik heb uiteindelijk een email adres gekregen (via Chieftec USA en Chieftec Duitsland) en ben uitgekomen bij Case-World.de

Mail stamm@case-world.de eens. Hem moest ik mailen van Chieftec Duitsland. Ik wacht nu nog op een reactie (heb pas net naar c-w.de gemailed)

Via "Ersatzteile" op de site kan je de fronts vinden, die van mij zit er helaas niet tussen, hopen dus op de email!

//EDIT

Zojuist een mail ontvangen, ook die van mij is gewoon leverbaar :) Mocht hij dus niet op de site staan, mail ze dan even!

[ Voor 40% gewijzigd door Breaker op 16-01-2007 18:23 ]

Pagina: 1