Ik ben bezig met xml, xsl en dom. Dit alles via javascript met de webrowser.
Mijn xml file is extern (turbotracker) en daar wil ik mijn eigen xsl overheen gooien.
Ten eerst zoek ik nog steeds een manier om de datafile(xml) te bepalen in m'n xsl bestand (aangezien, in de xsl de data wordt opgemaakt dus niet onafhnakelijk kan zijn).
Echter wilde ik de xsl met xml combineren via een derde html page.
Alleen laat hij nix zien. Het kan misschien aan de XSL liggen maar dat lijkt me dan raar (ivb met testen met inlcude in test-xml bestand).
Mijn xml file is extern (turbotracker) en daar wil ik mijn eigen xsl overheen gooien.
Ten eerst zoek ik nog steeds een manier om de datafile(xml) te bepalen in m'n xsl bestand (aangezien, in de xsl de data wordt opgemaakt dus niet onafhnakelijk kan zijn).
Echter wilde ik de xsl met xml combineren via een derde html page.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <html> <head> </head> <body> <script type="text/javascript"> // Load data. var source = new ActiveXObject("Microsoft.XMLDOM"); source.async = false; source.resolveExternals = false; source.load("http://www.tweakers.net/turbotracker.dsp"); // Load style sheet. var stylesheet = new ActiveXObject("Microsoft.XMLDOM"); stylesheet.async = false; stylesheet.resolveExternals = false; stylesheet.load("cazTT.xsl"); // Fill a div tag with the result of the transform document.write(source.xml); document.write(source.transformNode(stylesheet)); </SCRIPT> </body> </html> |
Alleen laat hij nix zien. Het kan misschien aan de XSL liggen maar dat lijkt me dan raar (ivb met testen met inlcude in test-xml bestand).