Toon posts:

Vraag registratie T.net

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys,

zoals jullie zien heb ik na twee emails en drie maanden klojo-en eindelijk toegang tot het forum :) (email activatie-link deed het niet). Kan gebeuren, wel vervelend. Wat ik nu echter helemaal vervelend vind is dat ik niet op hetzelfde emailadres kan registreren bij T.net... Ik heb wel meerdere emailadressen, maar Zonnet-, Yahoo- en Hotmail-adressen en dergelijke worden niet geaccepteerd (en terecht!)... Moet ik nu gewoon even afwachten tot de user databases gemerged zijn (en wat is 'even' dan?), of is er nog een andere oplossing? Ik wil namelijk wel heel graag even mijn (positieve) ervaringen met een aantal webhandelaren kwijt in de SS.

Thnx voor de moeite!!!!!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Sinds enige tijd is het inderdaad niet meer mogelijk om op de Frontpage met een gratis mailadres te registreren. Bij mijn weten wordt daarvoor echter dezelfde lijst gebruikt als die op het forum, dus het lijkt me dat je ook op de FP zou moeten kunnen registreren. Werkt registratie niet met hetzelfde adres als je op het forum hebt gebruikt?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eerder geprobeerd om op het hetzelfde emailadres te registreren (week terug of zo), maar toen ging het ook al niet. Ik krijg nu deze melding:

"Het email-adres *** wordt al door een andere tweaker gebruikt. Het is niet mogelijk om meerdere accounts onder hetzelfde email-adres te registreren. Keer terug naar de vorige pagina en kies een ander email-adres.
Ga terug naar de vorige pagina om het probleem op te lossen."

Dus blijkbaar is er toen wel een entry in de database terecht gekomen?? Ik gebruik normaal gesproken maar een (1) nick, maar ik heb toen ook nog m'n 'echte' bijnaam gebruikt om te registreren; lukte ook niet :/ Als je iets in de database op datzelfde emailadres tegenkomt, schop hem er dan uit, want dat ben ik dan in een slecht moment ;) het emailadres is nog nooit eerder gebruikt en uniek voor mij (is het adres op de school waar ik nu werk)...

Kortom: registratie op hetzelfde emailadres heb ik al geprobeerd, ging niet vlekkeloos, maar nu al helemaal niet meer :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De naam "Breeze" wordt op de frontpage in ieder geval actief gebruikt door iemand anders. Jij hebt je blijkbaar ooit onder een andere naam geregistreerd, anders zou je mailadres niet in gebruik kunnen zijn. Meer kan ik niet voor je doen/zeggen, want om te zoeken op mailadres zul je toch je mailadres moeten geven :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=88980 <--- deze user staat geregistreerd op je email adres wat je hier op GoT gebruikt. nieuwe pass is verzonden, probeer maar of de nieuwe pass wel werkt :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
Ja, haha, dat klopt, da's m'n 'normale' bijnaam (ook al is ie nu weer veranderd (na vijf jaar) naar Sparky omdat ik een GeForce naar de maan heb geholpen met een vonkje =)

Het vreemde is dat ik niets in m'n postvakje heb aangetroffen, maar dat kan ook komen door de schoolserver. As you all might know is het namelijk nog steeds vakantie en het zou best kunnen dat een van m'n collega's daar bezig is met het netwerk en de mailserver.

In ieder geval bedankt! Ik laat het jullie even weten wanneer dit ook niet werkt.

Enne: ik heb m'n emailadres nog even niet openbaar gemaakt door wat rotervaringen (*%*email naar een prive-adres) op een ander forum ***KUCH*** IeXbeta ***KUCH*** hehehehe... maar goed, als dit niet mocht werken dan kom ik er op terug. Nogmaals bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ueberhaupt geen email op het adres waar ik hier onder geregistreerd ben binnengehad; dus ebn ik weer terug bij af!

Als er iemand een nieuw wachtwoor kan aanmaken voor mijn oude account en dat vervolgens naar het emailadres kan sturen waaronder ik op GoT geristreerd sta, moet dat ook al voldoende zijn.

_/-\o_

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nog maar een keer geprobeerd dan.

Verwijderd

Topicstarter
Wouter, zoals ook al in de return email staat: je bent een reddende engel! Needless to say: it worked! :)

Nu kan ik dus eindelijk ook op de fpage posten <gg> :Y)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Have fun :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.