Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Hoewel Messenger wel steeds meer onderdeel wordt van Windows, beschouwen wij het nog als een los software-pakket
Verwijderd
Je moet dus Windows Messenger voor XP downen
Start -> Run -> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
(ging prima)
Dus geen last meer van. Bedankt voor de tip.
Dus MSN Messenger is een appart pakket. Is dit daadwerkelijk iets anders dan Messenger ?
Ik moet zeggen dat Microsoft dit weer erg handig heeft gedaan, zo schep je natuurlijk geen duidelijkheid.
Nog even een ander vraagje :
Ik draai de boel achter NAT. Ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om te webcammen, bestanden te versturen/ontvangen etc etc. Dit probleem is al erg lang bekend. Die update voor Webcam gebruik (met Logitech technologie) die nu op de website staat, lost die dat op ?
(zie http://messenger.microsoft.com/NL/default.asp?client=1 )
[ Voor 6% gewijzigd door Xymox op 02-05-2003 18:40 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ik zit hier ook achter NAT, volgens mij is webcammen niet mogelijk, bestanden versturen en ontvangen echter wel...Xymox schreef op 02 May 2003 @ 18:40:
Ok. Ik heb de oude weggegooid met de Run -> regel !
(ging prima)
Dus geen last meer van. Bedankt voor de tip.
Dus MSN Messenger is een appart pakket. Is dit daadwerkelijk iets anders dan Messenger ?
Ik moet zeggen dat Microsoft dit weer erg handig heeft gedaan, zo schep je natuurlijk geen duidelijkheid.
Nog even een ander vraagje :
Ik draai de boel achter NAT. Ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om te webcammen, bestanden te versturen/ontvangen etc etc. Dit probleem is al erg lang bekend. Die update voor Webcam gebruik (met Logitech technologie) die nu op de website staat, lost die dat op ?
(zie http://messenger.microsoft.com/NL/default.asp?client=1 )
Dat klinkt dus goed. Nu eerst nog even een test sessie starten met een andere webcammer om te zien of het lukt.What about firewalls?
Logitech IM Video Companion utilizes Internet-standard protocols to transport video and allows you to connect to your friends, even in the presence of most firewalls and Internet-connection sharing (NAT).
Klinkt idd goed, binnenkort maareens even proberenXymox schreef op 02 May 2003 @ 19:47:
Ik lees dit net op de website :
[...]
Dat klinkt dus goed. Nu eerst nog even een test sessie starten met een andere webcammer om te zien of het lukt.
EDIT:
Ik heb het net getest en het werkt uitstekend
Het enige nadeel is dat beide MSN 5 met die plugin moeten hebben wil het werken...
[ Voor 29% gewijzigd door koos.d op 02-05-2003 22:09 ]
Verwijderd
Welke plugin! Ik ben wel geinterrseerd in die plugin. ik zelf heb ook een alcatel tweaked maar webcam werkt echt niet naar iemand anders met router. Ik heb poorten geforeward!DeXToR_122 schreef op 02 May 2003 @ 20:30:
[...]
Klinkt idd goed, binnenkort maareens even proberen
EDIT:
Ik heb het net getest en het werkt uitstekendIk zit achter een tweaked alcatel modempje en de andere persoon zat achter een sitecom router.
Het enige nadeel is dat beide MSN 5 met die plugin moeten hebben wil het werken...