OK, mn pa verhuurt appartementen en in 1 daarvan zit toevallig een maatje van me.
Nu had die thuis chello, en dat wil hij nu graag weer. De aansluiting is er en chello word vrijdag aangesloten.
Nu wilde ik alleen even zeker weten of het gaat werken als ik deze onderdelen er tussen hang want ik heb zelf geen ervaring met wireless netwerken, en ik weet dat chello lastig is met delen.
Het is dus uiteindelijk de bedoeling dat er 4 appartemeneten (in 1 gebouw) toegang hebben tot 1 chello aansluiting.
Ik heb de search gebruikt maar kon dit specifieke niet vinden.
de setup moet worden:
-kabel komt binnen
-Chello modem (weet niet exact welke ze nu gebruiken)
-Actiontec W-LAN Home Gateway 4 Port (Wireless) van 162 euro bij perfect systems
-PC met Actiontec W-LAN USB Adapter of Actiontec W-LAN PCI Adapter
-PC
en nu bedenk ik me: maakt het uit (qua snelheid) of we USB of PCI nemen ? ze kosten beide 85,61 euro.
De FAQ bracht eigenlijk ook niets over wireless+chello dus mag deze aub openblijven ? ik heb alleen even uitsluitsel nodig dat het gaat werken
(+dan krijg ik het tel. nr van een ERG leuk meisje dat die maat van me kent
)
edit:
nu leveren ze ineens weer modems ipv routers
Nu had die thuis chello, en dat wil hij nu graag weer. De aansluiting is er en chello word vrijdag aangesloten.
Nu wilde ik alleen even zeker weten of het gaat werken als ik deze onderdelen er tussen hang want ik heb zelf geen ervaring met wireless netwerken, en ik weet dat chello lastig is met delen.
Het is dus uiteindelijk de bedoeling dat er 4 appartemeneten (in 1 gebouw) toegang hebben tot 1 chello aansluiting.
Ik heb de search gebruikt maar kon dit specifieke niet vinden.
de setup moet worden:
-kabel komt binnen
-Chello modem (weet niet exact welke ze nu gebruiken)
-Actiontec W-LAN Home Gateway 4 Port (Wireless) van 162 euro bij perfect systems
-PC met Actiontec W-LAN USB Adapter of Actiontec W-LAN PCI Adapter
-PC
en nu bedenk ik me: maakt het uit (qua snelheid) of we USB of PCI nemen ? ze kosten beide 85,61 euro.
De FAQ bracht eigenlijk ook niets over wireless+chello dus mag deze aub openblijven ? ik heb alleen even uitsluitsel nodig dat het gaat werken
(+dan krijg ik het tel. nr van een ERG leuk meisje dat die maat van me kent
edit:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 18:31 ]